• Anonym (When?)

när rakade ni er för första gången?

Hade ni sex i tonåren utan att vara rakade?

• Svar på tråden när rakade ni er för första gången?
  • Anonym

13 när jag rakade mejj första gången å har rakat mejj sen dess,,, hade sex första gången när jag va 15

• W W

Häxan Jia skrev 2008-02-20 02:24:58 följande:

Nä jag hade aldrig sex i tonåren utan att vara rakad, kan ju bero på den lilla detaljen att jag började raka mig vid 11 då kanske... innan dess så klippte jag ner det... men kom på att de gick fortare med en hyvel.
    jag skriver under på detta också
  • synanceia

Har rakat mig sen jag var 15-16, men jag hade sex första gången när jag var 21 (gud vad konstigt det känns när alla härinne säger att de var 15 :P, men jag skäms inte) men jag HAR haft sex orakad med. Inte alltid man orkar raka sig. Men i början rakade man sig regelbundet för man ville ju göra ett gott intryck.

• Anonym (haha)

jag provade att raka mig första gången då jag var typ 15-16år. men började raka regelbundet när jag var ca 17-18 år.

Blev av med oskulden med min pojkvän när jag var 14år, så han fick äta med hår i maten

• Häxan Jia
    IsDimma skrev 2008-02-20 12:06:21 följande:
    Häxan Jia skrev 2008-02-20 02:24:58 följande: jag skriver under på detta också

Shysst, ibland känner jag mig gött utanför..

fast för min del var de ju så att ja fick mensen ordentligt när ja var tio och hatar verkligen blod som fastnar *stort blä*

Så satans lycklig och fortfarande EN STOLT SLYNA!!!!
  • Pelle 72

Jag började väl raka mig när jag var 15-16 tror jag, gillar inte skägg.

• Anonym (konstig?)

Jag har fortfarande sex utan att vara rakad!

• Anci

Jag började raka när jag började få hår och har aldrig haft sex orakad.

• cuteangel

Jag började raka mig i 12-årsåldern... har rakat mig sen dess och skulle inte vilja sluta me det heller

Jag var 13 när jag förlorade oskulden...

Svar på tråden när rakade ni er för första gången?