Inlägg från: to0987 |Visa alla inlägg
  • to0987

Arg fru

Min sambo är gravid i 16 veckan...fy fan vad skit man får ta, hon är sur, gnällig, arg och inget jag gör är bra. Är jag ute och ska träffa nån kompis en gång i veckan är det åt h-vete, sitter jag hemma så blir hon förbannad på det, städar och pular på hemma det gör jag, fast inte nog bra tydligen.
    VAD SKA JAG göra, står inte ut med mer snart.

• Svar på tråden Arg fru
  • to0987
    Svar på #6
    tack för det, det känns redan bättre faktiskt, bara att gilla läget, känns mycket bättre nu än när jag skrev mitt första inlägg. känns fantastiskt att jag ska bli farsa, det ser jag verkligen fram emot.
  • to0987
    Svar på #9
    Smygfilma...och vad händer om jag blir upptäkt när hon är på det humöret?, då är det sankte per nästa tror jag, haha
  • to0987
    gaisarn82 skrev 2008-03-09 18:16:30 följande:
    ja tyvär så edet så på gravida kvinnor men dom tänker inte på det själva, jag och min fru väntar vårat femte barn nu och det e alltid samma visa men det e bara att finnas där för dom, det får du igen när den lille krabaten kommit ut, dom behöver allt stöd dom kan få och sen så kanske du kan prata med nån om förlossningen om du har några frågor om det mvh gaisarn
    Så är det nog, tolerans nivån måste höjas när man har med en gravid kvinna att göra, mycket hormoner som är i spel för dom...föresten kul med en kommentar av en GAIS.are, hade gott, GAIS SM-guld 2008 :)
Svar på tråden Arg fru