Vad e de som e svenskt-
E man mindre svensk eller inte svensk alls om man e adopterad...
E man mindre svensk eller inte svensk alls om man e adopterad...
Jag känner mig så svensk man kan bli.. men jag försöker förstå hur folk som säger att man inte är svensk resonerar.. Har det med hudfägen helt och hållet att göra? Jag har bott i sveriger med mina adoptivföräldrar (som jag ser som mina riktiga föräldrar) sen jag var sex månader. Ändå får man höra att man ska sticka hem.. Hem.. vad är då detta hem som jag inte känner till.. jag e så hemma jag kan vara..
okey.. ,men blir du itne irriterad.. jag menar jag känner mig lika svensk som någon annan skulle ja tro..
visst de låter klokt.. men de käns som om inte jag är svensk e min son då svensk?? Jag tycker de verkar rörigt..
Personligen spelar det roll inombods. För mina känslor gör det de. Mina föräldrar är inte från indien det är väl kanske i den skillnaden hela grejen ligger.. jag vill inte vara mindre svensk än dem eftersom de är mina föräldrar. Kansek låter detta konsigt. Jag vet att jag inte har ljus hud men titta på hur mångkullturellt Sveriger är idag. För många personer spelar det ingen roll man blir bemött som vem som hälst och då känner jag mig svensk men rätt vad de är dycker någon upp och säger motsattsen. Kanske är det okunskap av mig när jag inte förstår agrument som "stick hem jävla apa".. Jag skulle vilja att någon kunde argumentera för varför de har de åsikterna...