analsex om man har hemorrojder
Gör det ont när du bajsar kommer det väl också göra ont med en snopp där i..
Om partnern märker beror på om du har ytliga som syns eller inte - tror inte han känner dem med snoppen
Gör det ont när du bajsar kommer det väl också göra ont med en snopp där i..
Om partnern märker beror på om du har ytliga som syns eller inte - tror inte han känner dem med snoppen
aj som fan säger jag. Det måste gör svinont att försöka köra in en snopp i analen när man har hemorojder. Jag kunde banne mig knappt bajsa när mina var som mest aktiva. Ja han måste ju märka det, det är ju blodfyllda små bollar i och vid analhålet. Farligt är det säkerligen inte, men kan tänka mig att ni ska skydda er... är ju direktkontakt med blod, för spricka lär dem säkerligen göra.
säger som någon ovan, Varför analsex när man har hemorojder.. AJ ajaj säger jag?
AJ säger jag med... min fråga blir också VARFÖR? :-O Altså jag drog mig för att skita när jag hade hemoroider, inte fan hade ja stoppat in nått där frivilligt min andra fråga är varför vet inte din man om att du har det?? det är säkert inte farligt... men fortfarande kan man ju fråga sig varför... det kan ju säkert förvärra det.