• Anonym (eva)

    analsex om man har hemorrojder

    Kan man ha det, är det farligt?
    Gör det ont?
    Märker partner att man har hemorrojder?

  • Svar på tråden analsex om man har hemorrojder
  • Anonym

    Gör det ont när du bajsar kommer det väl också göra ont med en snopp där i..
    Om partnern märker beror på om du har ytliga som syns eller inte - tror inte han känner dem med snoppen

  • Anonym (?)

    Min första fråga är varför?
    -varför vill du har analsex med hemorrojder?
    -varför vet inte din partner att du har problem i ändtarmen? Verkar enklare att berätta för honom och prova lite försiktigt om du verkligen vill!

  • Anonym

    aj som fan säger jag. Det måste gör svinont att försöka köra in en snopp i analen när man har hemorojder. Jag kunde banne mig knappt bajsa när mina var som mest aktiva. Ja han måste ju märka det, det är ju blodfyllda små bollar i och vid analhålet. Farligt är det säkerligen inte, men kan tänka mig att ni ska skydda er... är ju direktkontakt med blod, för spricka lär dem säkerligen göra.

    säger som någon ovan, Varför analsex när man har hemorojder.. AJ ajaj säger jag?

  • Anonym (why)

    Man kan ju få hemmorojder pga analsex så varför undrar jag?

  • Anonym

    AJ säger jag med... min fråga blir också VARFÖR? :-O Altså jag drog mig för att skita när jag hade hemoroider, inte fan hade ja stoppat in nått där frivilligt min andra fråga är varför vet inte din man om att du har det?? det är säkert inte farligt... men fortfarande kan man ju fråga sig varför... det kan ju säkert förvärra det.

  • Anonym (eva)

    Har haft det till och från sedan jag födde barn för tre år sedan.
    Jag har inte alls ont av dem, därför inte heller gjort så mycket åt dem.
    Har en ny partner, och han nämde analsex. Vilket jag vill testa med honom.
    Har nu köpt kräm för problemet men vet inte hur lång tid det tar om den ens fungerar.

  • Anonym (pröva)

    Jag har hemorojder, i och för sig "mjuka" sådana som inte gör ont, och jag har anlasex med min man. Inga som helst problem. Man måste naturligtvis vara mycket blöt för annars gör det ont som attan, men det gäller nog även utan hemorojder...

    Jag tycker ni ska pröva er fram. Smörj gärna med olja (blir ett underbart förspel) och ta det väldigt lugnt. Du måste naturligtvis lita till fullo på din nya partner för att det ska funka.

    Lycka till och berätta gärna hur det gick *tihi*

  • Anonym (eva)

    Ja det är samma, de gör inte ont alls....
    Lovar att meddela, men han är borta tills söndag...

  • Anonym
    Anonym skrev 2008-02-13 19:43:09 följande:
    aj som fan säger jag. Det måste gör svinont att försöka köra in en snopp i analen när man har hemorojder. Jag kunde banne mig knappt bajsa när mina var som mest aktiva. Ja han måste ju märka det, det är ju blodfyllda små bollar i och vid analhålet. Farligt är det säkerligen inte, men kan tänka mig att ni ska skydda er... är ju direktkontakt med blod, för spricka lär dem säkerligen göra.säger som någon ovan, Varför analsex när man har hemorojder.. AJ ajaj säger jag?
    det är faktiskt bråck på ändtarmen och inte blodfyllda bollar
  • Anonym (fan)

    vissa tycker faktist om analsex så mycket att de struntar mer eller mindre ifall de har hemorrojder. Men det är ju en jävla pina, Hemmoröjder är väl en utav sveriges största oomtalade folksjukdommar,

  • Anonym (T)

    Tänk på att när ni tycker att ni tagit tillräckligt med glidmedel, ta lika mycket till. Det ska inte göra ont (bara vara skönt). Ta det lugnt och prata/lyssna på varandra.

  • Anonym (2:an)
    Anonym (eva) skrev 2008-02-13 21:54:27 följande:

    Ja det är samma, de gör inte ont alls....
    Lovar att meddela, men han är borta tills söndag...


    hur gick det TS? Du lovade att meddela utfallet o vi sitter lite i samma sits just nu ..
  • 19mark82
    Anonym (eva) skrev 2008-02-13 21:54:27 följande:

    Ja det är samma, de gör inte ont alls....
    Lovar att meddela, men han är borta tills söndag...


    Löste det sig TS? Kunde du ta emot honom analt utan besvär?
Svar på tråden analsex om man har hemorrojder