AVA riga!
Jag var där den 28/1 för ET.
Även jag har bättre och sämre att säga om dom. När man betalar kräver jag ganska mycket service runt omkring behandlingen som jag inte upplevt som tillfredsställande. Kontakt för utvärdering saknas tyvärr helt. Jag skrev till dom om mitt negativa reslutat men inget svar tillbaka ännu. När en massa olika känslor är inblandade kring ett negativt resultat tycker jag att de kan ha hövligheten att svara. Men nu när vi har ägg i frysen vet de att vi kommer tillbaka. Det är hur jag upplever deras inställning just nu. Jag upplever dock att det är koordinatorn som har ansvaret för hur kliniken uppfattas och att det inte ger en rättvis bild av alla som arbetar där. Den förra koordinatorn hörde alltid av sig inom ett par dagar högst.
Annars är behandlingen förstklassig. Mitt negativa resultat kunde antagligen inte de styra över. Ägget, spermien, jag. Allt ska ju matcha med mellan tre parter. Har hört att om det är fel på ägget eller spermien blir man inte gravid. Visst ser de en viss klass på ägget, men kan inte avgöra vilka genetiska defekter som finns.
Du kan skriva vidare om du undrar över ngt. Detta blir långt annars.