Millis77 skrev 2008-02-13 23:48:45 följande:
Skrattigtjej: Jag lider verkligen med dig. På jul vill man ju vara glad och umgås med nära och kära men det är inte lätt när längtan efter något som känns ouppnåeligt är så stor.Jag fick ett ma i december-07, skulle bara göra ett u-ljud för att få se det lilla knytet, men där fanns inget levande, så 18/12 gjorde jag en skrapning. Så jag vet vad det innebär att "låtsas vara glad på jul"Hoppas att allt går bra för dig och att det blir ett litet pyre snart. Styrkrkramar till deig också.Känns alltid skönt att dela sin smärta med någon, och det brukar kännas lite lättare efter att man har fått skriva av sig.
Jo specielt när hon som betydde så mkt för mig, dog 6 dagar innan jul.
Mina halv syskon (deras bio farmor) tillät mig inte att gå på hennes begravning, dem har alltid varit så hela mitt och lilla systers liv, men d tyckte ja var droppen..
vart deppig sedan dess, dem vägra tala om vart hennes gravsten är heller...
Ja specielt när svärmor sa till mig och sambon för 3år sedan att vi skulle sätta fart, så hon fick barnbarn innan hon dör, hon har ju barnbarnet hon vela ha nu, snart 3st..
ändå fortsätter hon gnälla över att hon inte komme få se det sista barnbarnet, hennes älsta son ska få snart, suckar gör man fan hur blir hon när man väl är gravid ig..
ush beklagar sorgen
Min mamma kämpade 6år ca, med stora syster (endometrios) och deras pappa hade slöa simmare och för få, iaf så blev hon gravid, men när hon försökte i 4år med nr 2, fick hon som du inget foster, det hade slutat växa och doktorn kunde inte förklara vad det var, han kunde inte ge henne ett bra svar, men hon krävde bara ett sannerligt svar..
sedan fick hon min andra syster, när hon träffade min pappa sa det bara pang
hehehe ja älskar att säga så

änniu mindre att tänka det..
styrke kramar till dig med, vr inte menningen ta upp plats i din tråd :-s
dem flesta bruka tycka man är trög som ska skriva sin historia med..
men tänkte de kan vara lite tröst iaf...
krama om