• MizzMee

Gravid med kk?

Finns det någon här mer än jag som blivit gravid med en s.k kk och som behållt barnet fast pappan inte vill vara delaktig?... eller är det bara jag?

• Svar på tråden Gravid med kk?
  • MizzMee
    Svar på #1
    Hur löste ni det då? Allt det praktiska..?
    Pappan till min bebbe vill inte vara delaktig alls, även om man hoppas på att han ska ändra sig så tror jag att det inte kommer ske..
  • MizzMee

Oj, trodde nästan att det bara var jag som var i den här sitsen, men där hade jag fel!

AnnaPuddel skrev 2008-02-23 14:51:52 följande:
    Sex en gång, på 3mån sen det illa tog slut mellan mig och mitt ex, det otrogna exet, som just nu är tillsammans med tjejen han var otrogen med...Jag känner knappt denna kille, jag bor helt ensam i en stad utan någon som helst släkt, knappt några vänner..Sitta och böla varje dag och känna sig ensam är piss, delvis pga hormoner...What to do!!
    [/citat]

Jag har tack och lov vänner som finns här för mig, men inte desto mer familj, så jag vet ungefär hur du känner det.. man känner sig förjävligt ensam!Okej, man ångrar inte att man valt att behålla bebisen, men usch vad tungt det är att vänta ett barn som har en pappa som inte bryr sig. Men det är bara att stå på sig och försöka hålla sig stark.. man måste bara inse att man klarar sig på ett eller annat sätt.
    massi585 skrev 2008-02-23 21:44:07 följande:
    [citat]
    Jag blev gravid med min kk, och han hatar mig idag haha, men jag träffar en ny kille som har valt att vara delaktig, så det finns hopp;) Hehe
    Så det finns hopp? Skönt att höra!
  • MizzMee
    soderblondie skrev 2008-02-24 13:55:52 följande:
    Blev gravid med min älskare som jag hade under hösten. Det var ett mirakel eftersom jag efter 8 års försök och utredning inte trodde jag kunde bli gravid på naturlig väg:) Men han har valt att inte vara alls delaktig, mkt pga den kulturen han kommer ifrån, men vi är in och har aldrig varit osams. Han respekterar mitt val och jag hans. Och jag är superycklig över lillis som växer därinne:)
    Roligt att höra att det känns bra fast han inte kommer vara delaktig! Jag tror att det krävs en stark människa för att klara av att ta hand om ett barn på egen hand. Men jag tycker personligen att det är trist att vissa pappor väljer att inte vilja ta hand om sitt barn.. och det för barnets skull även om man själv inte behöver honom!
  • MizzMee

Nåt konstigt har hänt.. pappan har nu när det är 11 veckor kvar till beräknat BF kommit på att han vill vara delaktig.. och om det nu är allvar så blir jag SÅ glad och lättad för min lilla bebis skull!!! =)

• MizzMee

En liten update mer än 3 år senare .. allting löste sig när lilleman kom till världen och idag är jag och pappan till min lilla 3 åring gifta och har varit det sen 2 år tillbaka!

Svar på tråden Gravid med kk?