• MizzMee

    Gravid med kk?

    Finns det någon här mer än jag som blivit gravid med en s.k kk och som behållt barnet fast pappan inte vill vara delaktig?... eller är det bara jag?

  • Svar på tråden Gravid med kk?
  • Dezzie

    Jag blev det. När jag blev med min son -02 var vi bara KK. Men pappan valde att vara delaktig ändå.

  • MizzMee
    Svar på #1
    Hur löste ni det då? Allt det praktiska..?
    Pappan till min bebbe vill inte vara delaktig alls, även om man hoppas på att han ska ändra sig så tror jag att det inte kommer ske..
  • Mikeila

    Hände mig med.
    I början var de skrik och bråk hela tiden. (v8+6)Men nu ska han med på ultraljudet (17+3) Han säger att han ska vara delaktig i barnets liv och han inte tänker svika de. Men i början ville han inte ens tänka på att bli betalsskyldig, pappa på pappret och hela den faderuttan.

    Bebisen är ju där inne ganska länge. Så de finns ju tid för att lösa de praktiska. Vi har ännu inte kommit på något. Förutom att han kommer bli varannan helg pappa, då han flyttar till Stockholm för att plugga. Men sånt löser sig alltid!
    Lycka till.

  • PennyIIXC

    Jag är gravid med min bästa kompis (kanske är lite av samma sak?)
    Han var först negativ till det hela, men är just nu mer positiv än jag, och tänker vara 100% delaktig, han tycker det ska bli jättekul. :)

  • NajOo

    Jag är ensam vart gravid efter ett såkallat förhollande men de va inte emr än sex två gånger o massa bråk :D han är inte delaktig! haha

  • Carinamamma84

    jag behöll barnet fast det var en gångs ligg :( men jag fick min underbara ebba :)
    Nu är äntligen rättegången över o han är pappan men han kommer ADRIG få träffa henne tyvärr !!!
    jag va 20 när jag födde henne han är 36år o pundare nu :(

  • AnnaPuddel

    Sex en gång, på 3mån sen det illa tog slut mellan mig och mitt ex, det otrogna exet, som just nu är tillsammans med tjejen han var otrogen med...

    Jag känner knappt denna kille, jag bor helt ensam i en stad utan någon som helst släkt, knappt några vänner..

    Sitta och böla varje dag och känna sig ensam är piss, delvis pga hormoner...

    What to do!!

  • massi585

    Jag blev gravid med min kk, och han hatar mig idag haha, men jag träffar en ny kille som har valt att vara delaktig, så det finns hopp;) Hehe

  • MizzMee

    Oj, trodde nästan att det bara var jag som var i den här sitsen, men där hade jag fel!


    AnnaPuddel skrev 2008-02-23 14:51:52 följande:
    Sex en gång, på 3mån sen det illa tog slut mellan mig och mitt ex, det otrogna exet, som just nu är tillsammans med tjejen han var otrogen med...Jag känner knappt denna kille, jag bor helt ensam i en stad utan någon som helst släkt, knappt några vänner..Sitta och böla varje dag och känna sig ensam är piss, delvis pga hormoner...What to do!!
    [/citat]

    Jag har tack och lov vänner som finns här för mig, men inte desto mer familj, så jag vet ungefär hur du känner det.. man känner sig förjävligt ensam!Okej, man ångrar inte att man valt att behålla bebisen, men usch vad tungt det är att vänta ett barn som har en pappa som inte bryr sig. Men det är bara att stå på sig och försöka hålla sig stark.. man måste bara inse att man klarar sig på ett eller annat sätt.
    massi585 skrev 2008-02-23 21:44:07 följande:
    [citat]
    Jag blev gravid med min kk, och han hatar mig idag haha, men jag träffar en ny kille som har valt att vara delaktig, så det finns hopp;) Hehe
    Så det finns hopp? Skönt att höra!
  • soderblondie

    Blev gravid med min älskare som jag hade under hösten. Det var ett mirakel eftersom jag efter 8 års försök och utredning inte trodde jag kunde bli gravid på naturlig väg:) Men han har valt att inte vara alls delaktig, mkt pga den kulturen han kommer ifrån, men vi är in och har aldrig varit osams. Han respekterar mitt val och jag hans. Och jag är superycklig över lillis som växer därinne:)

Svar på tråden Gravid med kk?