• Safira2000

Progynon och blödningar, snälla någon?

Hej!

Käkar progynon sen 14 dagar tillbaka 6ml om dagen och har nu börjat få blödningar
    o det känns som mensen skall komma.

Skall göra Fet på tisdag o börjar bli nojig nu, e det vanligt att få blödningar när man
    Äter progynon?

Fler som har fått det o får man göra Fet ändå?

Snälla ng???? 

• Svar på tråden Progynon och blödningar, snälla någon?
  • Safira2000

seanna:

Tack för ditt svar.

Det känns inte som att den blivit mindre känner mig rätt uppsvälld faktistk.

Om slemhinnan inte blivit mindre vet du om fet görs ändå?

varför käkar du dubbeldos av progynon?

• Safira2000

Seanna:

Nä dom problemen har jag inte.
    vart på VUL i måndes o mätte slemhinnan o då vart den 12 mm på dag 10 av pillerna.

jag blöder ju inte som mens, mest när jag torkar mig o då blir det lite brunt oxå ursäka detaljerna.

• Safira2000

Seanna:

Ja det får vi hoppas, hoppas det inte blir mer i häller.

Får passa på att önska dig lycka till.

Jo om man nu måste avsluta hur gjör dom då? måste jag sluta ta progynon o vänta på mens eller hur gjorde du, skall p Vul igen på Måndag för at dom ville titta på slemhinnan innan fet på tisdag.
    kram.

• Safira2000

seanna:

Jo biverkningar har jag, mår lite illa, känner mig uppsväld o har mensvärk lite av o till.
    o ja lite blödningar oxå då, det står genombrottsblödning, spottings o etc som biverkan av dom så det är kanske det som jag har fått, utan att slemhinnan har minskat?
    vart du tvungen att sluta med dom pga att din slemhinna blev tunn igen?
    önskar att jag inte skall behöva göra det, orkar snart inte mer.

Hmm vänta till nästa mens, gud jag har ingen egen mens så jag knaprar provera för att få en blödning gjorde det innan start av progynon, då lär jag få vänta ytterligare sådär 7-8 veckor, suck 

• Safira2000

Jo tänkte på det jag kanske får blödning för att slemhinan är för tjock eller det kan man kanske inte få?
    bara en tanke som slog mig.

• Safira2000

Vi får hoppas på det bästa på måndag, det kanske upphör i morgon.

Lycka till med ditt fet.

Svar på tråden Progynon och blödningar, snälla någon?