• kramis80

Vi med högt FSH

bubblare: härligt vännen! Inte alltför lång tid kvar, hoppas de endast tittar på provsvaren i din journal och utifrån dem tar ställning själva. Jag hoppas så att du kommer få hjälp nu!!!

KRAM

(¯`°?.¸ ♥ när blir det vår tur??? ♥ ¸.?°´¯)
  • kramis80

miss kno: dumma skitmens *kramar om*

• kramis80
    Primrose skrev 2008-04-03 00:15:09 följande:
    Fler som är uppe och nattugglar, kramis! Men nu ska jag gå och snussa - sov gott!
    hihi jupps, är home alone och har väldigt svårt att sova på nätterna speciellt när jag är ensam

sov så gott!
  • kramis80

hej tjejer!

Ikväll är det sprutdagsSkrattande Känns verkligen som att man är mer på G nu!!!!!

Hur mås det med alla?

• kramis80

bubblare: tack! Puregon 175 IE.

Skönt att det känns bra med nybesöket! Man måste få vara lite positivt. låter toppen det där med homeopaten, hoppas att det hjälper till

• kramis80

lalla: vad jobbigt med magen din jag hoppas du hittar ngt bra som får ordning på den! Jobbigt att vara förstoppad ju.

Hihi jupps snart är jag sprutproffs första 3 sprutorna kommer jag behöva ta själv utan sambon, för idag är han bortrest, imorgon ska vi ut på kvällen med vänner och på lördag ska vi ha över vänner på middag. Så det blir klara sig själv inne på toan, men det är nog lugnt

• kramis80

välkommen tjaldur!

jag fick veta strax innan jag tänkte ge mig in på ivf att mitt FSH låg på 17 (nu i februari) och i höstas låg det på 6. Min nya läkare på CvL i uppsala såg det inte som ngn fara alls utan tittade mer på hur äggstockarna såg ut på vul.

Jag tror mycket väl man kan bli med barn trots högt FSH!

Vilken spruta kommer du ta?

Stort lycka till!

• kramis80
    LALLA1 skrev 2008-04-04 14:11:43 följande:
    Hallå tjejer! Nu har jag lyckats få tag i en akupunktör som kommer ringa mig på måndag, hoppas att han gjort något liknande förrut. Kan ju defenitivt vara värt att prova iallafall.Kramisar
    spännande lalla

Ma Lu: grattis till graviditeten
  • kramis80

hej tjejer!

Hur är det med er??

Själv börjar jag bli öm i magen, känner av den när jag går på toa både 1 och 2:an (speciellt 2:an) och när jag nyser eller skrattar. Känns som träningsvärk typ. Och lite svullen är jag nog oxå.

Idag är det sprutdag 5, har tagit alla sprutor hittils själv både på restaurang och annat Det går rätt så lätt, det är ju en så fin nål. Sambon tittar bort när jag tar sprutan hemma i soffan, han är spruträdd stackarn...

På onsdag är det vul, och jag är toknervös hoppas verkligen det ser bra ut då

kram på er!

• kramis80

tracy: grattis!!!!!! Härligt

lalla: låter bra med akutpuktur, hoppas det hjälper dig nu!!

Svar på tråden Vi med högt FSH