Vi med högt FSH
bubblare: jupps börjar spraya imorrn
bubblare: jupps börjar spraya imorrn
åhh primrose det är nog inget du behöver vara orolig för!!!!
hej hej, har varit borta en vecka och inte hunnit skriva ngt!
spännande tid framöver nu med alla ivf:are
LALLA åhh vad spännande med ÄP snart! Jag vill oxå komma dit!
själv har jag sprutat i 11 dar, ska ringa kliniken idag och säga att mensen kom så får vi väl se vad som händer nu...
kram på er!
oj sorry skrev fel märkte jag, sprayat i 11 dar menar jag
bubblare: det kommer troligtvis finnas blåsor, tror inte man behöver känna någonting!
hej LALLA!
Jag har inte mått dåligt alls av sprayen, lite huvudvärk kanske men annars ingenting. Inge värmevallningar eller sånt.
åhh hoppas så för dig nu!!!
ringde just CvL, ska börja spruta 3april (nästa torsdag) antar att de måste lyckas planera in alla sin patienter och att jag därför måste spraya så länge (sammanlagt 19dar). Men men är ju på gång iaf, känns bra!!!!!
prel ÄP: v16!
wiiiiiiiii
tack LALLA
ska spruta med puregon 175 (IU,IE eller vad det nu är...)
LALLA gumman, om din man har bra spermier så tror jag inte att det spelar så stor roll. Och man behöver nog inte ha utlösning varannan var tredje dag fram till ÄP, har jag aldrig hört. Utan snarare avhållsamhet 3-7dar innan beroende på spemiekvalite.
Det kommer gå bra gumman!
Spännande på fredag, ska hålla tummar och tår för dig!
grattis Anth! Gud så härligt!!!
LALLA: gumman inte oroa dig, snart är det ÄP och du ska se att du kommer få ett guldägg!
VILL BLI GRAVIDA:
Bubblare: Sprutstart Menopur, 18/3
Lalla1: sprutstart 16/3 300iu puregon. vul 20/3 & 25/3 Äp den 28/3
Kramis80: sprutstart 3/4 175 iu puregon, vul 9/4 , prel ÄP v16.
GRAVIDA:
Primrose: 3/3 testade +, vul 19/3 (v.7), vul 14/4 (v.10)
Tracy: 3/3 testade +, vul 8/4 (v. 10)
Anth: 26/3 testade +. V???
BEBIS:
bubblare: hoppas det ser bättre ut på blåsfronten idag! Jag håller tummarna!!
Själv börjar jag tycka tiden går så lååååångsamt fram till sprutstart är ju en hel vecka kvar åhhh jag vill ha ÄP nuuuuuuuuuuuuuu.
Tänk om man kan lyckas på sitt första IVF, det vore så fantantiskt, fast vågar jag hoppas så mycket? men vi fick ju 30-40% chans av läkarn. Hoppas hoppas...
kramikram