Vi med högt FSH
Jag måste bara säga det igen, det är ju så FANTASTISKT med er plussare! *Ofattbart*
Jag hoppas er grav. kommer att fortskrida fint, så vi kan följa er G-blogg . Jag kan inte föreställa mig första känslan när ni kommer att få se ert mirakel på ultraljud, tidigare har det ju varit tomt.. och nu en liten pickande sak...jag ryser! Ni får meddela BF senare när ni känner att det känns lite mer säkert!
kramis 80, så klart att ni kommer få hjälp, bara för att vi har lite sämre värden kan de inte neka oss behandlingar, dock kan det vara så att vi inte på alla kliniker får köpa 3-pack utan separata behandlingar.
Själkv går det lite trögt, jag bara tar mina tabletter, skulle så gärna vilja vara vid sprutbehandlingen. Går kurs på kvällstid, där har det poppat upp en gravidis...tänk om det hade varit jag.
Ibland känns det lite som att vi "ofrivilligt barnlösa" är en liten glömd grupp i samhället, det skrivs inte så mycket, jag tror inte jag sett några informationskampanjer i förebyggande syfte som kan nå männsikor i tidigare ålder, borde inte samhället vilja få ner sina landstingsköer...?
Nu ska jag sluta sura!
kram på er!