linn78 skrev 2008-03-23 09:27:11 följande:
Hej mutsy ägare! Jag har lite frågor om vagnarna, dom är ju jättefina men jag bor nere i skåne, (här finns inga återförsäljare väl?) och gillar inte att köpa något jag inte har känt på först.Är det bara transporter som har ledat handtag istället för teleskop handtag? Jag är bara 155 lång och teleskopen känns ofta väldigt höga.Kan man vända sittdelen på transporter också?Hur är det med suffletten? Följer den med i köpet? Är det samma till liggdel som sittdel eller? Hittar nästan inga bilder alls på sittdel med sufflett och det finns inte med bland tillbehör.Något annat jag bör tänka på vid köp av mutsy? Ska kolla in hemsidan igen nu så det kommer nog nya frågaor Tack på förhand!
Hej LINN78
Kul att du gillar Mutsy, det gör vi här i mutsytråden!
Apropå dina frågor om Transporter så tror jag inte att någon hunnit beställa den i sverige. Den är helt ny så du kan nog bara utgå ifrån den fina instruktionsfilmen du hittar på
mutsy.com. Vad jag kan se av den filmen så är hantaget fällbart på transporten. Generellt på alla mutsy så kan du få dem väldigt långt ned och väldigt långt upp med teleskophandtagen så det är nog inga som helst problem att ha din längd och välja en mutsy med teleskophandtagen. Som du också ser på
mutsy.com hemsida beroende på vilken vagn du väljer förstås så visas det hur sitt och liggdel sitter på ramen/chassit. Transportens sittdel är vad jag kan se inte vändbar. Jag har själv haft en Urban Rider next frame, du kan se ett gäng med bilder på den på den här länken:
picasaweb.google.se/forsea72/Mutsy
Ha de / Anna