• lindi

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

supervejron skrev 2008-03-19 15:13:30 följande:
    Hej hej !Ska ni hitta på nått skojj till påsken tjejjer?Michaela det där huset är så fint.=)
    vi ska till stugan o sova där fredag till söndag, nästan tradition o åka dit o sova första gången för året när det är påsk. ska bli så mysigt o få vara lediga tillsammans hela familjen o vi blir ruskigt bortskämda av svärisarna när vi är där, de servar med det mesta!
    ♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • lindi
    smarties skrev 2008-03-19 19:03:48 följande:
    Btw. storlekarna på skaljackorna. Ska dom ha större, samma, mindre?
    Loves i stlk 74 sitter fortfarande jättebra på honom, så jag tycker de är stora i storleken. Love är ju inte liten direkt
    ♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • lindi
    Martha skrev 2008-03-19 19:38:00 följande:
    www.blocket.se/vi/15609390.htm vad gör den här stackaren som sitter längst fram av sina fötter?
    haha ja det kan man undra, kan ju inte vara så bekvämt när den blir lite större :-/
    ♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • lindi
    Martha skrev 2008-03-19 21:56:45 följande:
    11393 st steg i dag blev det.. :)
    bra jobbat!
    vill också röra på mig, börjar få abstinens
    ♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • lindi

har ni plats för en till då?
    är sån härligt väder så jag måste vara ute lite nu när jag är frisk igen, orkar inte vara inne en dag till!

♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • lindi
    Michaela83 skrev 2008-03-20 08:38:56 följande:
    Kom hit och ställ din bil här om du vill :)
    kan jag komma till dig innan, typ redan när jag lämnat tuva så slipper jag åka hem igen o så kan Love få leka lite?
    ♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • lindi
    Michaela83 skrev 2008-03-20 20:13:26 följande:
    Jag går gärna också på tisdag.. :) Ska se till å köpa en stegräknare tills dess! :))Lindi!! Hur gick det med dagis? Kom du mycket försent???
    nej det blev inte så farligt tillslut iaf 5 minuter bara. men jag var rätt svettig när jag kom fram

vilken eftermiddag jag hade,fullt ös vi åkte direkt till en kompis efterdagis, o Love var inge glad o henke kom aldrig från jobbet o allt på samma gång. (jag tyckte han kunde ta med Love hem. så ha fick komma i fas med sig själv ) jag hann aldrig äta någon lunch. åt middag på 10 minuter mellan att jag kom hem o innan bror kom o skulle bli klippt o när hann var klar kom nästa person o o då färgade jag så jag var klar o fick sätta mig kl 23. o det var en massa folk som kom på besök under kvällen, fullt hus!
    ♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • lindi
    Michaela83 skrev 2008-03-21 09:46:14 följande:
    här har vi varit vakna sen 05.30... *gah*Lilla E är morgonpigg - minst sagt!
    mina har också blivit mer morgonpigga än vad jag vill nu när det blivit ljusare på morgonen! snaaaark!

hur blev håret?
    ♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • lindi
    Michaela83 skrev 2008-03-21 09:50:26 följande:
    Bra som tusan!

åh vad bra! riktig blondie nu alltså! Cool får vi se eller!

mitt hår blir ljusare för varje dag utan att jag gör något, bra o skonsam behandling det, men mysko. haha!

♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)