-
håller tummarna! hur många tänder har Adam?Starlet1 skrev 2008-04-01 14:25:35 följande:Tror ni inte Adam hade feber nu när vi kom hem. 38,3, inte så mycket jag vet, men ändå. Blir så matt. Håll tummarna för att det är tänder på G.ja men det är väl en bra uppgång, de saktar ju av nu när de blir större och rör sig mer.Martha skrev 2008-04-01 14:36:09 följande:Hejhej... Har varit å vägt å mätt Malva nu.. 11750g blev det i dag.. Funderar lite på hur vida det är bra eller dåligt.. Hon har nämligen vägt först 11250g vid 10 mån och sen 11135g vid 11månader.... Men det är ju ändå 650 upp så... Hmm.. 78 lång var hon oxå.. :) Å arg som ett bi blev hon när hon fick sprutan.
-
*suck* tuva har kräkts två ggr på dan nu o jag mådde illa på fm. när ska vi få bli friska igen egentligen o ja som ska bort med jobbet o jobba en vecka from lör. då vill jag vara frisk o pigg!!!!
-
haha a de gäller ju att hålla mamma sysselsatt!Starlet1 skrev 2008-04-01 17:25:20 följande:Blä, tittade bort några sekunder och då hör jag hur han är vid kakelugnen, tittar dit och då har han öppnat bägge luckorna och sitter och leker m askan . Hela ungen var full m dam och aska. Sprang in med honom till svågern och nu har jag dammsugit. Men stackars Adam blev lite rädd han jag skrek till hans namn. Brukar ju aldrig göra det. Lillgubben då. Men nu måste vi komma på ett bra sätt att låsa till kakelugnen också. Klart han var tvungen att hitta nåt nytt ställe eftersom vi låst till alla dom andra roliga ställena.
love fick också uppluckan en gång o såg ut so en sotare i ansiktet, en riktigt söt sådan så man nästan inte ens kunde bli arg -
hhaha! det skulle man nästan ha settsmarties skrev 2008-04-01 20:02:39 följande:Säger åt karln o blunda o sträcka fram handen.Lägger dit mitt gamla test.Ser hur ansiktet blir vitt, han kollar och säger sakta "Inte en till va..."Man såg nästan hjärtat hoppa ur kroppen :DHahahaa!
-
ja tänk vad man uppskattar det lilla sedan man fick knattarna!smarties skrev 2008-04-01 20:31:27 följande:Det gjorde min dag, haha. :)Som tröst bokade vi bröllopsresan nu åtminstonde. Lyxhytt till Helsingfors..Gud vad jag längtar..äta ifred, sova ifred, två hela nätter.. :D
-
absolut!smarties skrev 2008-04-01 20:36:24 följande:Skoja inte, en sovmorgon till sju är gudagåva numera :D
-
ja nu har ni ju alla stegräknare snart, borde kanske skaffa mig en jag med!
mini: hoppas allt gått bra!
-
Michaela83 skrev 2008-04-03 07:24:34 följande:Den här kille säljer klädslar till barnstolar, kolla vilken snygg www.tradera.com/Kladsel_passande_till_Britax_...
vanliga överdrag till bilstolar är behandlade med något så att de är flamsäkra (hur viktigt det är att de är det vet jag inte) men läste någonstans förut att det inte rekomenderades att man gjorde egna överdrag just därför att de inte är flamsäkra då.
god morgon föresten!
idag och imorgon är vi hör o häpna lediga både jag o henke, skönt innan jag ska åka. börjar få lite ångest över att vara borta från barnen så länge, men man får tänka på pengahögen som kommer efter
idag ska vi börja bygga istället för att riva på tuvas rum, så snart kanske vi kan få klart den där sängen åt henne så hon kan flytta tillbaka till sitt rum och vi kan få lite ordning på övervåningen!
-
åhh vad fin! ser verkligen smaskig ut!Starlet1 skrev 2008-04-03 18:24:46 följande:Ville bara visa vad Adam bjöd på idag. Pollyfluff och hallonmousse i tårtan. Tack Marit för att ni kom och lekte.
-
har ni provat den här sidan?
www.tazz.com
jätteskoj o göra makeovers!
-
skrev fel adress!
www.taaz.com
-
grattis till söta stora Adam
-
bye bye brudar för ett tag! nu reser jag iväg med jobbet i veckan, så ha en bra vecka allihop!
-
hej på er! kikar in en snabbis och säger hej! är himla trött, men har haft det hur kul som helst!
orka inte ens läsa ikapp en veckas skrivande men är det vattkoppor i tråden nu?