Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)
Väldans vad alla väntar..har hon åkt in?
*viskar lite försynt*
syns jag inte? :)
Väldans vad alla väntar..har hon åkt in?
*viskar lite försynt*
syns jag inte? :)
Tänkte mest på att hon inte var online. :)
Då blev tankarna direkt på att hon kanske åkt in :)
Hoppas hon slipper gå över nu. Det suger!
Znoozan, men det lär väl inte vara så svårt o övertala en karl, dom brukar ju vara villiga på den fronten? Du får väl locka med någon ny elektronikpryl eller nåt :D
Själv är jag nöjd med mina bebisar..jag vill bara sooova :D
"den kommer när den är redo, oavsett vad man gör"... mm det har man ju fått höra.
Vilket jag vägrar trott på varje gång.
Jag tror dom håller sig krampaktigt fast där inne, nyper sig fast i allt dom får tag på och vill bo kvar där tills dom blir arton år.. :P
Det kändes som det åtminstonde :D
Idag ska vi gå ner till Dollarstore och köpa lördagsgodis, och då ska jag in på Barnens Hus och se om dom har fått in några snygga vagnar. (Är ju ute efter en singel till Max)
Men det lär dom väl inte ha.
Ingen som vet om P&T´s pink camo finns någonstans o kika på? Den ser så fin ut på bilderna...men inget som skulle passa mina ungar..men man kan ju få dregla :D
Har ni som jag en unge som älskar Lazytown? Dom har MASSOR med dvdfilmer med just den serien på Dollarstore just nu, vid godiset. Hittade 6 olika dvdfilmer med massor av avsnitt där. Om någon är intresserad av att springa o köpa. :)
NU har jag startat något som ger min karl gråa hår.
Jag vill riva bort garderoberna i hallen och barnens sovrum, och tapetsera om! :)
Han river sitt hår och gråter nästan här.
Han tycker det är så mycket jobb, hjälp mig med hur jag ska övertala honom att det INTE är det ;)
Vill ha ut garderoben från hallen så jag får plats med något annat än vagn..och ut med garderoben ur barnens rum, in med två KURA från ikea, och göra om det till ett riktigt barnrum om vi ska bo här i några år till... :P
Här har vi varit ute och åkt bil hela dagen, först Insjön och hämtade en barnstol till bilen åt Moa, då hon växt ur babyskyddet.. (nu är hon ingen bebis längre, snyft) och sen till leksand, rättvik, leksand igen..och sen hem. Väldigt skoj o åka hem till Rättvik och minnas massa.. :D
Nu ska vi äta pyttipanna och inte gå ut något mer idag..pust.. :)
Och mina renoveringsplaner har grusats sönder..garderoben sitter FAST i väggen!
Hur sjutton gör man då, ringer hyresvärden och ber dom komma och montera bort den?