Inlägg från: znoozan |Visa alla inlägg
  • znoozan

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

nån som är bra på fläckborttagning? Isac ritade på linnet igår med röd (bläck?) pennaLedsen

Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan
    tejp skrev 2008-02-25 23:46:41 följande:
    jag använder galltvål eller diskmedel, men jag vet inte om det funkar på sånna fläckar. Känns som du borde använda nått miljöfarligare för att få bort bläck
    skitunge han hade väl kunnat rita på nån tröja jag tröttnat påFlört nä visst måste man nog ha nåt starkare på såna fläckar!
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan

Var påväg till dollarstore när jag och Camilla promenerade från fenix men jag hoppade över det och tog bilen hem,blev så frussen och blöt i detta väder ju! längtar till sommarvärmen,tänk så skönt att slippa ytterkläder och bök

• znoozan
    smarties skrev 2008-02-26 20:10:19 följande:
    Sitter här o försöker hitta lediga bostadsrätter eller hus som faller en i smaken..karln börjar inse att det är dags nu..men marknaden verkar rätt kass.. :/
    priserna är ju galna nuFundersam 
  • znoozan
    Martha skrev 2008-02-26 18:50:38 följande:
    Här är vi precis hemkomna från IKEA...  Försökte ju beställa sängar via nätet i går men de hade slutat med just dom vi skulle ha sååå typiskt.. Så jag tog hela min barnaskara å drog dit efter lunch... Först fick man leta sej fram för att ens hitta till säljstationen för sängar å sen när vi skulle beställa tjejjernas (Hemnes) så hade den UTGÅTT.... Gaaaahhh lixom..  Å inga på lager hade de heller..  Kollade upp att i sthlm hade de kvar.. Ringde pappa å hörde om han kunde ta hem dom åt mej.. Sen så kunde man inte lägga undan där i sthlm för de fanns på ta själv lagret.. så det var bara å hoppas att de skulle finnas kvar.. *sucka ännu mer* Sen skulle jag få ett kvitto som jag skulle använda som betalning i dag men då kunde inte hon fixa det där så vi fick gå tillbaka till soffavdelningen.. å där var det köööö...  Sen slutade det med att vi fick göra en helt ny ansökan..  Till slut kom vi ner på nedervåningen å skulle hämta alla andra saker vi beställt.. En sängram å en madrass å lite plock.. Sen innan vi gick till kassan sa jag till Amanda att nu måste jag gå in i fyndet å göra nått fynd det är jag värd i dag....  GISSA vad vi hittade!!!!! SÄNGRAMARNA för 495kr 3 förp fanns det kvar...  Snacka om tur!!!! Snabbt som attan norpade vi två stycken... Så det blev rätt så bra till slut i varje fall..  NU kommer allt inom 5 arbetsdagar.. :)
    shit vilken tur du hade,kul att fynda var det mkt folk? jag och en kompis tänkte åka denna vecka men tog det nästa pga sportlovet!
  • znoozan
    Martha skrev 2008-02-26 22:48:14 följande:
    Så himlans mycket folk tyckte jag inte att det var.. Ingen kö till maten, å ingen kö i kassan... däremot rörigt.. och dåligt med visningar.. skulle nästan rekomendera å åka till Uppsala eller Västerås eller Örebro istället..  Om man nu inte vet vad man ska ha redan...
    aha,nä vi har då ingen aning vad vi ska ha,men man lär ju inte komma hem tomhänt för det skönt att slippa köa
  • znoozan

Nu är det onsdag och 14 år sen min mellanson Jonathan såg dagens ljus 15.54 kom han,när jag vaknade den morronen bf+4 var jag såååå sur,trodde han aldrig tänkt komma ut och inte minsta tecken på att det var på G!

• znoozan

Apropå födelsedag ingen Nirna här idag kanske bebisdax/har kommit?Glad

• znoozan
    tejp skrev 2008-02-27 00:40:15 följande:
    Grattis Jonathan!Hah, tänk att man fick vara först! *nöjd*Har du tänkt på att det bara är du å jag Jenny som hakar här nattetid
    han tackar
    haha ja vi är jämt sist tror jag! jag skulle vilja sova nu men kan inte somna,önskar att jag vore såhär pigg imorrn bitti när I vaknar,men det är jag garanterat inteFlört
  • znoozan

Jonthe tackar han är firad hos sin pappa nu,jisses vad pappans fru bakat,10 sorters kakor,kladdkakor+tårta,undrar hur långt jag borde promenera nuOskyldig På lördag blir det kalas här,min mormor älskar att baka kakor så det slipper jag

Nirna hoppas bebin ger upp och kommer ut snart,fy fn för att gå över bf det borde vara omöjligt 

Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)