Inlägg från: znoozan |Visa alla inlägg
  • znoozan

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

Starlet1 skrev 2008-02-19 20:29:42 följande:
    Äh, Adam kräks fortfarande. Finns det inget slut på det. Vill ju få i honom näring.
    nämen stackars plutten ÄN?? han har väl varit dålig länge nu? usch ni måste ha fått nån elakare variant,Isac var den som kräktes mest här och det var en natt! får han i sig nån vätska emellan då? 
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan
    Martha skrev 2008-02-21 14:18:34 följande:
    Har ni sett att det är halva priset på det som är kvar på pops rea nu???
    fanns inget snyggt kvar fast man ska ju snart på me&iparty så det var väl tur det
    köpte förresten ett par snygga jeans åt I på lindex,med 30% rabattkupong blev det bara 100 spänn,bra pris
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan
    Michaela83 skrev 2008-02-21 21:10:52 följande:
    heeeej....här har jag nyss tvångs-utskrivit mig själv från falulassarett.. :( dom ville inte släppa iväg mej men jag ville hem å amma.. har varit inlagd sen i ons kväll, hade gått med magont hela dagen och försökte strunta i det men tillslut så gick det inte längre...så 45 min innan aloe och ljuspartyt så blev d inställt..åkte till blge sjukhus och blev skickad akut till falun.. Misstänkt blindtarm.nu ska jag sova är sååå trött efter alla ultraljud, röntgenundersökningar, och otaliga sprutor.. känner jag minsta lilla så måste jag åka in,, dryyyygt.
    hoppas du blir bra nu då,jobbigt att ha ont
  • znoozan
    smarties skrev 2008-02-22 22:51:26 följande:
    Väldans vad alla väntar..har hon åkt in? *viskar lite försynt* syns jag inte? :)
    hihi jag ser men jag vet inte! *avis på Nirna* jag vill oxå ha en bebis jue! *blänger surt på sambon*
  • znoozan
    smarties skrev 2008-02-22 23:16:45 följande:
    Tänkte mest på att hon inte var online. :)Då blev tankarna direkt på att hon kanske åkt in :)Hoppas hon slipper gå över nu. Det suger!Znoozan, men det lär väl inte vara så svårt o övertala en karl, dom brukar ju vara villiga på den fronten? Du får väl locka med någon ny elektronikpryl eller nåt :DSjälv är jag nöjd med mina bebisar..jag vill bara sooova  :D
    jag har ju bara en bebisFlört nja han går att övertala för det mesta men inte i det falletGråter
  • znoozan
    Nirnaeth skrev 2008-02-23 08:23:36 följande:
    Haha, sitter ni och väntar redan? Då lär ni få vänta er gröna..Här lär det inte bli några bebisar än på minst två veckor! 4 dagar kvar till bf, men det datumet känns inte det minsta aktuellt. På Thomas jobb har dom anordnat vadslagning, fick jag veta igår. Blev bra sugen på att ge mig in i den jag också, så kanske man kan tjäna lite pengar på eländet åtminstone Idag ska vi städa ur lite skit, köra till tippen, och barnvakta brorsdottern medans dom flyttar till nya lägenheten.
    nä har du 4 dgr kvar till bf får väl bebben ta och komma ut snart tyvärr funkar ju inte alla "bra" tips man får för att sätta igång det heller! jaga busiga barn idag kanske funkar
  • znoozan
    tejp skrev 2008-02-23 13:16:48 följande:
    Va har ni för lördagsplaner idag då? Nirna ska ju föda barn! Men ni andra? Vi firar 9år idag, jag och jacob!jag ska till falun en sväng snart, sen ska vi träffa Maria å dom senare så dom inte glömmer oss under veckan Måste ju nästan fira lite ikväll också
    Grattis,hoppas ni får en mysig kväll,klart ni ska firaGlad
  • znoozan
    tejp skrev 2008-02-24 10:20:44 följande:
    god morgon!! Är det här iaf. Vi vaknade kl.9.30Nu håller Moses på att riva ner alla saker i facket vid sängen, biter i väckarklockan osv.Ska till svärisarna på lunch om ett tag! Har alla haft en bra helg?Mickis, mår du bättre?

vi har haft en toppenhelgGlad firade farmor på buskåkers gästgiveri och fick supergod mat-fläskfile med potatisgratäng och kantarellsås *mums* sambon tapetserar och solen skinerFörvånad 

blev det nåt firande ni igår kväll?

• znoozan
    Martha skrev 2008-02-24 20:53:45 följande:
    Hihi så du köpte stolen :) Kul, var det med bygel oxå?? Jag ska till tandläkaren i morron så det blir inget fenix för oss.. sen måste jag hem och städa tills me and i partyt.... Hoppas ni dyker upp allihopa???
    jajjemensan jag och Isac dyker uppGlad
  • znoozan
    Martha skrev 2008-02-25 09:49:46 följande:
    Jamen är det inte helt otroligt... I går när vi precis lagt oss kräks Havanna utan förvarning... Så Hon och Jens har sovit på soffan i natt, en till kräkning..  NU är hon super pigg...             Har bokat nytt party...... 6 Mars kl 18.30  Tredjegången gillt...  Å då finns det   moln...
    fy vilken otur ni haft med sjukdomar! hoppas ni andra klarar er nu då
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)