• lindi

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

smarties skrev 2008-03-17 17:10:19 följande:
    Pst, nu finns bilder på vrålåket i galleriet. Med snarkandes Moa i :)
    snygg färg!
    ♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • lindi

åh jag vill också till fenix! trött på att vara hemma, nu när barnen är friska blev det såklart min tur.......suck. jag är eländig när jag är sjuk!!

fin wilma var i klänningen, jag har beställt en sån till Tuva Li också, men min har inte kommit ännu *längtar*

♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • lindi
    Michaela83 skrev 2008-03-18 07:37:20 följande:
    Hihi.. tror min åker ut ;) Exakt samma jacka, och exakt samma storlek..
    jag måste också lägga ut Loves, men jag lyckas alltid glömma o göra det i tid så priserna har sjunkit när jag väl får ändan ur.

tycker det blivit så väldigt dyrt med skaljackorna så nu köpte jag ett jättefint sett på ullared, jacka o byxa för 199 kr. lite skillnad på pris. o jackan var så snygg, turkos o svart, Love var jättesnygg i den, få se hur det funkar! ska försöka ta en bild sen får ni se
    ♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • lindi
    Michaela83 skrev 2008-03-18 08:06:42 följande:
    jaaa, ta bild! :) Jag vill se!Vad gör du imorgon? Jobbar?
    jag skulle egentligen jobba, men jag är så pass dålig idag att jag tänker vara hemma imorgon också, ändå sista passet för veckan.

farmor o farfar kom precis o hämtade barnen o skjutsar Tuva till dagis o tar med sig Love hem till sig så jag kan ta det lugnt! vilka underbaringar va! nu ligger jag nedbäddad i sängen med frukost, cola o milka choklad o datorn o här tänker jag ligga heeela dagen. henke slutar tre så han tar med sig barnen hem då.
    Michaela83 skrev 2008-03-18 08:01:23 följande:
    Japp desamma! :) Vi får planera in en fika nåndag, med så många som möjligt härifrån!! =)Vi kanske skulle satsa på nästa Ons nästa vecka? Typ på Charlies lekland? Kan ni allihopa?
    jag är ledig på dagen så vi följer gärna med dit, nyfiken på hur det är!
    Starlet1 skrev 2008-03-18 08:42:40 följande:
    Tycker också att det blivit jättedyrt. Jag köpte en fleece på rean och sen köpte jag en jacka på Exit i Gävle, Name It, för 230 kr, tyckte jag var lagom.På GeKås hade dom jättefina jackor tycker jag, och fleece också, även om dom inte var vindtäta, fleecen alltså.Hittade en Galonoverall på Villervalla i Värnamo, minns inte märket, men är det nåt man använder tror ni. Funderar på att be mamma köpa den. Adam kommer ju tulta omkring rätt mycket här ute på gården nu i sommar.
    en galonoverall är nog väldigt användbar! skönt o ha något o dra utan på kläderna så kan de gegga mest de vill!

Love har föresten heller ingen mössa på sig inomhus *dålig mamma*
    men när vi är ute har han mössa, o overall om det  är kallt som idag annars har vi haft höst o vår kläder med fleece under o fodrade gummistövlar
    ♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • lindi
    badthing skrev 2008-03-18 14:01:35 följande:
    Hallå allihopa! Idag är det dags för första föräldragruppen (eller, deras andra, men min första), missade förra veckan, tog fel dag. Haha. Jag skyller på mina hormoner! Kan vi inte få sommar snart?! Hjälp! Bara 2 månader kvar nu.. Hur ska man stå ut..?!
    spännade att vänta första o gå på föräldragrupp!
    de där hormonerna som gör en förvirrad hade jag MYCKET av under mina graviditeter, men det tråkig är att det inte försvann efter sista grav, känner mig fortfarande förvirrad hahahah!

två månader det går ju super snabbt! (när man inte är gravid )
    ♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • lindi

ylva, har du städat klart nu

♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • lindi
    Starlet1 skrev 2008-03-18 14:37:29 följande:
    Nä inte helt. Har köket och badrummet kvar. Tog paus och leker med barnet istället Tar resten ikväll eller imorgon. Fast nu ser man inte att jag har städat i vardagsrummet längre. Huliganen har gjort allt ogjort.
    vet hur det där är, har själv en vandal här hemma, de är ungefär lika snabba på att sabba ett rent hem som en huligan!
    o det där med ensam pappa hemma med vandal är jag också bekant med hur det bli o se ut!
    ♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • lindi
    Martha skrev 2008-03-18 14:54:57 följande:
    Hejhej... Nu är vi hos mormor och morfar, ja eller morfar är ju inte hemma... Har varit på fenix å på kupolen.  Har köpt en stegräknare ska försöka mej på att ut å gå med en sån.. få se om det peppar bättre.. :)  
    kul att ha varit ute lite!
    själv ligger jag i samma läge som på förmiddagen
    ♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • lindi
    znoozan skrev 2008-03-18 15:02:03 följande:
    måste leta mätdon här,man skulle ju mäta steglängd för att kunna ställa in den ska bli kul å se hur mkt man går på en dag!
    finns det några mått på hur mycket man "ska" gå  på en dag?
    ♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • lindi
    smarties skrev 2008-03-18 17:16:38 följande:
    Spännande o se hur Xander blir i håret! :)Har slängt in en bild på min rakade son i sina nya Me&I kläder..gud så tjusig han blev, han vägrar ta av sig dom :)
    fin fin!
    ♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)