Michaela83 skrev 2008-03-18 08:06:42 följande:
jaaa, ta bild! :) Jag vill se!Vad gör du imorgon? Jobbar?
jag skulle egentligen jobba, men jag är så pass dålig idag att jag tänker vara hemma imorgon också, ändå sista passet för veckan.
farmor o farfar kom precis o hämtade barnen o skjutsar Tuva till dagis o tar med sig Love hem till sig så jag kan ta det lugnt! vilka underbaringar va! nu ligger jag nedbäddad i sängen med frukost, cola o milka choklad o datorn o här tänker jag ligga heeela dagen. henke slutar tre så han tar med sig barnen hem då.
Michaela83 skrev 2008-03-18 08:01:23 följande:
Japp desamma! :) Vi får planera in en fika nåndag, med så många som möjligt härifrån!! =)Vi kanske skulle satsa på nästa Ons nästa vecka? Typ på Charlies lekland? Kan ni allihopa?
jag är ledig på dagen så vi följer gärna med dit, nyfiken på hur det är!
Starlet1 skrev 2008-03-18 08:42:40 följande:
Tycker också att det blivit jättedyrt. Jag köpte en fleece på rean och sen köpte jag en jacka på Exit i Gävle, Name It, för 230 kr, tyckte jag var lagom.På GeKås hade dom jättefina jackor tycker jag, och fleece också, även om dom inte var vindtäta, fleecen alltså.Hittade en Galonoverall på Villervalla i Värnamo, minns inte märket, men är det nåt man använder tror ni. Funderar på att be mamma köpa den. Adam kommer ju tulta omkring rätt mycket här ute på gården nu i sommar.
en galonoverall är nog väldigt användbar! skönt o ha något o dra utan på kläderna så kan de gegga mest de vill!
Love har föresten heller ingen mössa på sig inomhus *dålig mamma*
men när vi är ute har han mössa, o overall om det är kallt som idag annars har vi haft höst o vår kläder med fleece under o fodrade gummistövlar