Inlägg från: znoozan |Visa alla inlägg
  • znoozan

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

Idag har vi hunnit med Fenix,kupolen,barnvakt åt systersonen+storhandlat! Nu är Isac arg för att radiostyrda bilen ramlar ner från bordet när den kommer till kanten läggdags för honom sen ska jag bara slöööööööa  

Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan
    smarties skrev 2008-02-16 17:05:11 följande:
    Livsfarligt o vara på IKEA. Man hittar för mycket man vill ha, och så vill man möblera som dom har det där. Kan dom inte komma och göra så fina möbleringar hos mig också?Blev helt kär i en spjälsäng dom ställt mellan två garderober och sen satt en himmelssäng över..herregud, vill också ha så. Nu måste jag tvinga karln o möblera om imorgon. Så är det bara. :)
    *avis* vill oxå dit ju! vad shoppade du då?
    Starlet1 skrev 2008-02-16 17:54:14 följande:
    Usch, nu är det snart natt för Adam igen. Jag fasar faktiskt. Det var riktigt otäckt imorse när han inte fick luft.Och nu är han jättelös i magen också. Tror det är kålpuddingen, men ändå. Det är inte diarré, men det pluttrar ordentligt när han bajsar. Han bara skrattar själv.
    kål blir man väl pruttig av,tur att han skrattar då har han då inte ont i magen av gaserna iaf Isac åt nån semper-burk med bönor i och blev jättepruttig,han skrattade oxå men jag som fick byta blöja skrattade inte
    Martha skrev 2008-02-16 18:26:17 följande:
    Hallååj... Jag jobbar jag... skit trist... Malva har varit hos doktorn i dag efter myyyycket tjat.. Öroninflamation IGEN och nytt pencilin... Va vad de jag sa... ringde i går å ville ha tid men då fick jag ingen.. J-a skitställe..
    nämen stackarn nu igen,det var väl inte längesen sist?
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan
    Michaela83 skrev 2008-02-16 16:24:02 följande:
    Hallooo... Vad gör ni i helgen då?Någon som har länken till det där erbjudandet med gratis framkallning av bilder?
    http://www.fujidirekt.se/asp/_campaign/hundra/index.asp
  • znoozan
    Starlet1 skrev 2008-02-17 13:03:34 följande:
    Nån som har koll på vaccineringar? Adam ska vaccinera sig mot pneumokocker imorgon, men han har feber idag. Vet nån om man ändå kan vaccinera honom?
    det beror väl på hur mkt feber han har imorgon,I låg på gränsen (tror han hade ca 37.7) då fick han sprutan ändå,annars får ni nog skjuta upp det!
  • znoozan
    Starlet1 skrev 2008-02-17 19:45:37 följande:
    Ja, han har haft över 39 grader idag. Få se hur det är imorgon bitti, men jag skulle väl inte tro att vi får vaccinera honom imorgon. Ska ringa BVC imorgon bitti.
    oj nä då blir det nog uppskjutet,Isac hade 38, något när det blev inställt! sen när nästa tid vi fått kom var det på gränsen att han skulle få den pga feber igen,förra vintern var inte skojig-mkt snuva och feber då!
  • znoozan
    Starlet1 skrev 2008-02-18 08:44:24 följande:
    Godmorgon. Sitter här med telefon och försöker komma fram till BVC, men det är bara upptaget. Adam började kräkas vilt inatt, och sen började Göte må illa, men jag tror det var sympatiillamående, så inte jag skulle bli sjuk först. Men han är hemma idag i alla fall. Tur är det, för jag lär nog sitta på toan hela dan.Adam kräktes ner hela sin säng inatt, usch, det var riktigt otäckt. Sen kräktes han i vår säng också. Han har legat mellan oss halva natten. Nu låter det som att han rä vaken. Men jag vet inte hur jag ska göra om jag inte kommer fram till BVC, måste ju avboka tiden för vaccineringen.
    åh fy stackarn,har han feber oxå? hoppas ni klarar er då,här åkte vi ju på det båda två, 2 dgr efter isac kom du fram till bvc?
  • znoozan
    Michaela83 skrev 2008-02-18 21:28:14 följande:
    Heeeej!! Äntligen tillbaka här.. min dator kraschade igår kväll, så idag har jag köpt en ny bäris.. Inte så kul att lägga pengarna på , men va ska man göra? Abstinens utan dess like Glöm ej att jag har ALOE VERA party på ONSDAG kl 18, och därefter Partylite ljusparty! :) ni är alla välkommna.. :)
    nä tråkigt att köpa men man klarar sig ju inte utanRäcka ut tungan VAD skulle man göra på kvällarna då????? umgås med sambon kanske
  • znoozan
    Michaela83 skrev 2008-02-18 22:42:19 följande:
    haha, näääe, så tråkigt
    min sitter fast vid tv:n så ja faktiskt,men är inte den på så
  • znoozan

nu får det bli sommar så alla "sjukor" slutar gå mellangrabben har klarat sig från magsjuka men fick hosta+feber ist... är det inte det ena så är det det andraLedsen
    hoppas alla kryar på sig snart

• znoozan
    smarties skrev 2008-02-19 18:36:15 följande:
    haha!jag har en galen son.Satte på tv400 nyss, och där är Jerry Springer..vad gör ungen?Ställer sig i soffan och skriker "JERRY JERRY JERRY" :D(Tror nog han ska sluta se på tv... :D :)
    huuu ja nu får du nog införa tvförbud
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)