Inlägg från: znoozan |Visa alla inlägg
  • znoozan

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

smarties skrev 2008-03-06 15:09:31 följande:
    Skriver massor idag jag, men jag har fått vagnen såld! :DNu är det härligt rymligt i hallen igen =)
    åh härligt,full fart på vagnletande nu då
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan
    Martha skrev 2008-03-06 21:17:29 följande:
    TACK!! Ni som kom på mitt ME and I party det var super trevligt!!!!
    tack själv så trevligt att komma iväg lite på kvällen
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan
    smarties skrev 2008-03-06 22:45:21 följande:
    Tack detsamma, så skönt o få komma ut.. :)
    hihi är du uppe än
  • znoozan
    Nirnaeth skrev 2008-03-07 08:38:15 följande:
    Haha Ja än är kl bara halv nio, så hon har ju några timmar på sig att smita ut. Ska ta en långpromenad i rask takt idag, och se om det kanske händer nåt.
    hur många dagar + är det nu? jag tror det blir på söndag,fast jag hoppas det blir tidigare
  • znoozan
    Nirnaeth skrev 2008-03-07 15:23:29 följande:
    Jadu, vad är det..8 kanske?  Jag vill bara få ett slut på det här nu!!Jag hade hoppats på att kunna gå ut och äta en riktigt god middag på min 25-årsdag, och njuta av att kunna äta en hel måltid och sitta normalt på en stol utan att få revbenen söndersparkade. Men eftersom jag fyller år på onsdag har jag börjat inse att det inte kommer att bli så. Min goda middag lär väl bli förlossningsbrickan man får efteråt
    nä hugaligen inte ska du vara gravid ända till onsdag då är du hemma från bb och gosar bebis hoppas jagGlad
  • znoozan

Grattis Veronica

Nedina skrev 2008-03-09 13:32:26 följande:
    Grattis Veronica! Här har vi bara varit inomhus i helgen, Melvin har fått magsjuka igen. Han kräktes flera gånger igår och i natt, men verkar må bättre idag. Så håller tummarna för att det redan är på väg att vända och att vi andra inte ska bli smittade.
    Isac fick oxå magsjuka igår vi var dessutom inte hemma,hoppas vi inte smittade ner hela släkten nuFundersam
  • znoozan
    Nedina skrev 2008-03-09 18:18:43 följande:
    Ah, trist! Melvin har inte kräkts något idag iaf, men har inte direkt god aptit. Tycker att det är så svårt med magsjuka.. hela livet kan ju inte stanna upp för att någon i familjen har magsjuka, men man vill ju samtidigt absolut inte smitta någon annan. Ibland känns det som att det bästa vore att isolera hela familjen hemma upp till en vecka efter sista symptom.
    samma här,inget kräk idag men aptiten är noll,ett par skedar sen är det stopp   visst är det knepigt nu,vi andra är pigga och kan ju inte bara isolera oss men man skulle ju vilja det för säkerhetsskull... *peppar peppar* har ingen annan blivit dålig av dem vi umgicks med i helgen!
    Martha skrev 2008-03-09 18:36:01 följande:
    Havanna oxå... :(  Hon kräktes 3ggr i går kväll å sen inget mer... *suck*
    usch då ni med nu får sommaren komma så allt sånt här skit försvinner!
  • znoozan
    Nirnaeth skrev 2008-03-09 19:44:30 följande:
    Happ!Har spenderat eftermiddagen på Ikea. Thomas föreslog att vi skulle åka iväg, och beta av min inköpslista. Jag fick hela listan i födelsedagspresent Tyvärr, fanns bara 10% av allt jag skulle ha, så listan är fortfarande lång. Men en del saker kom vi hem med iaf. Hade även hoppats att lite krävande shopping skulle skrämma ut bebisen, men hon har sugit sig fast där inne som en liten igel. För att vara lite extra Wild & Crazy lämnade vi BB-väskan och alla viktiga papper hemma. Men icke!Ultraljud i morgon då..håll tummarna för att dom förbarmar sig över mig och befriar mig!
    åh din stackare nu får det väl vara nog! kräv igångsättning,det gör iof ondare men det tyckte iaf jag det var värt för att få ut honom nångång! Var bestämd bara,annars blir man överkörd av deras gagg...
    smarties skrev 2008-03-09 20:36:43 följande:
    Lite info om Nestlé Drikki, om någon är osäker på vad det är:www.nestlebaby.com/se/baby_nutrition/products...=www.nestlebaby.com/se/baby_nutrition/products...Kom igen, någon måste väl vilja ha dom. Onödigt o slänga. :)Smakar som milkshake. Faktiskt. Men Max gillar inte sånt.. :P
     jag köpte på coop förra veckan,Isac tog en stor klunk sen höll han på att spy! köpte den med banan!
  • znoozan
    Michaela83 skrev 2008-03-10 13:15:28 följande:
    Hihi, ska vi inte alla träffas för en fika på typ tors kl 10? Då kan du dela ut så kan vi alla prova nån som vill fika?
    vi hakar gärna på om vi är friska! magsjuk sambo+son härGråter
  • znoozan
    smarties skrev 2008-03-10 17:36:37 följande:
    Denna fina färg valde vi. Hoppas den är lika fin i verkligheten! :)www.pramworld.co.uk/images/prod_3050.jpgNu är vi mätta och belåtna här..eller ja..:PInsåg att jag KAN ju inte gå på CK denna månad..påsarna räcker inte ens 1½ vecka, o så kort är slöseri på påsar..inväntar mer pengar. :)
    såg en sån i somras har då för mig att den var snyggGlad
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)