Inlägg från: A med V och L |Visa alla inlägg
  • A med V och L

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

Michaela83 skrev 2008-03-28 06:58:48 följande:
    Tack, en som var vaken Men viben är ju så fruktansvärt snygg men också fruktansvärt dyr och dessutom lev-tid.. Suck.. Tror jag tar den svarta? då kan man komplettera med rosa detaljer? Gaaah
    Du gör rätt som tar den svarta. Den röda är jättefin, men jag tror att den svarta är roligare att ha om man tycker om färg på dynor, skötväska mm.
    En kompis till mig har haft P&T i lime, blåcamo och nu svart. Så du kan väl alltid byta efter ett tag
  • A med V och L
    Martha skrev 2008-03-28 08:28:44 följande:
    hihi Har oxå kvar min dockvagn sen jag var liten... oxå en brio men den är hemma hos mina föräldrar.. :)  Min är röd å beige å så har min syrra en brun å beige å sen har vi marinblå sittdelar som man kan byta till :)
    Min är också röd och beige
  • A med V och L
    Martha skrev 2008-04-07 12:24:11 följande:
    ååå drygt... Själv sitter jag å funderar på hur och om jag ska börja sälja Me and I... Hihi  Är såå sugen men kollektionen var rätt dyr..
    Självklart ska du börja sälja... Du skulle passa utmärkt!!!
    Och det vore ju kul att ha någon trevlig att handla av till hösten
  • A med V och L
    Martha skrev 2008-04-07 16:12:16 följande:
    kollade på hemsidan nyss.. tänkte beställa lite där när man inte tar sej ut.. men alla storlekar var typ slut... :(
    Fanns massor kvar på Lindex för någon timme sen....
  • A med V och L
    Michaela83 skrev 2008-04-07 13:22:03 följande:
    Börja SÄLJ!!!! :) då kanske du kan ha mitt party den 20
    Jaaa!! Martha, det vore väl toppen!!!
  • A med V och L
    Martha skrev 2008-04-07 17:36:22 följande:
    hihi förstod att du skulle komentera.. :)  JO jag är jätte sugen men måste kolla lite med pengar å sånt.. hur länge håller den här säsongen på?
    Säsongen håller på till slutet av juni...
  • A med V och L
    znoozan skrev 2008-04-07 17:36:28 följande:
    yepp,gissa vem som shoppat
    Har också shoppat... Vad har du köpt?
  • A med V och L
    Martha skrev 2008-04-07 17:45:19 följande:
    ja precis... tror den var värd runt 19000kr eller nått sånt..
    Ja... den är ju värd mkt mer...
    Om du bestämmer dig för att sälja, så måste jag få mejla min coach... för då får jag en liten slant att handla kläder för..
  • A med V och L
    znoozan skrev 2008-04-07 17:46:54 följande:
    en blå och en orange tshirt (perfa till vårat favvisplagg) och brunvitrandiga linnet! phu vilken beslutsångest, undrar om man valde rätt skulle vilja haft fler vad köpte du?
    Jag köpte brun t-shirt, bruna shorts, brun/vitt linne och t-shirt med många rosa elefanter...
    Om det finns kvar kanske jag ska köpa ngt mer
    Just ja, jag köpte spelet också...
  • A med V och L
    znoozan skrev 2008-04-07 18:07:58 följande:
    jag velade som ******* trodde jag skulle stå där tills som stängde typ himla sköna kläder,hoppas färg+tryck håller bra oxå!
    Jag med Vill ha tröjan i gult med många vita elefanter.. finns den kvar.. ska jag köpa den sen.
  • A med V och L
    znoozan skrev 2008-04-07 18:33:13 följande:
    ingen rosa till V? gillar hon programmet förresten? dem sa på lindex att det går på söndagar!
    Japp, hon gillar det och jag med. Det är nog det mest pedagogiska barnprogram som någonsin gjorts. Den med många rosa elefanter är till V och spelet och så kanske jag köper ett par bruna shorts om det finns kvar..
  • A med V och L
    znoozan skrev 2008-04-07 18:41:07 följande:
    ett favvoproram sen man var liten ju!  vilken tid går det? måste kolla in det ju
    Kl 18.00
    Vi har det på dvd med
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)