Inlägg från: A med V och L |Visa alla inlägg
  • A med V och L

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

lindi skrev 2008-02-02 20:05:54 följande:
    skulle kunna slå till med en prinsessa!? kommer nog bli ett par sånna enligt ryktena som går ska till o laga Tuvas klänning nu ikväll, så hon är nöjd imorgon. kommer bli svårare med den lilla vandalen o få till något som kommer att få sitta kvar. ska L klä ut sig?
    Japp, rätt gissat, eller snarare någon slags sagofe, men hon säger själv att hon är prinsessa.
    Jag tror att L får vara hemma med pappa.
  • A med V och L
    lindi skrev 2008-02-02 22:22:16 följande:
    så du har också en RIKTIG prinsessa hemma? tuva sitter o väntar på hjälp ibland o när man säger att hon kan göra det själv så säger hon att hon inte kan det för hon är faktiskt en prinsessa och jag ska hjälpa henne. helt allvarlig! tsss 
    Hon har precis börjat bli "tjejig" och vill ha klänning och tofsar. Tidigare vägrade hon. Men de flesta tjejer har nog sin prinsess- och rosaperiod
    Jag kommer ihåg när jag önskade mig rosa gympadojjor i födelsedagspresent och fick det... vilken lycka!!!
  • A med V och L
    Martha skrev 2008-02-05 17:32:32 följande:
    Upp till vilken storlek är Me and I kläderna i? Visst finns det rätt stora?
    Vårkollektionen -08 har mer kläder till stora barn än tidigare, dvs storlek 146/150
    Sen finns det ju även kläder till vuxna.
  • A med V och L
    Martha skrev 2008-02-10 22:15:35 följande:
    åå va du är duktig... :)  Träna... det borde jag oxå göra.. i stället sitter jag här å äter godis... jätte bra... :( Hade velat ha ett party tidigare men anna.karin var upptagen varje kväll fram tills dess.. hihi.. Mår havanna bättre eller någorlunda i morron så kan jag ändå gå på ett party för en tjej från falun som skulle komma hit bokade upp anna-karin istället..  då kan ju hon vara hemma med jens..
    Ja, det är ju en heldel bokat nu i början... nästan varje kväll, förutom fredag och lördag, men då vill de flesta vara hemma och mysa med familjen.
    Såg i min kalender att jag kan på söndag(17/2)om du hellre vill ha då.
    Nu ska jag sova zzzzzzzz God natt!
  • A med V och L
    Martha skrev 2008-02-14 17:59:24 följande:
    Alla hjärtans dag i dag.. det ska vi fira å mysa lite med köp mat.. :) jag och jens ska äta thaimat och barnen max.. :)            Vad gör ni????
    Inte mycket! Barnen sover och sambon är på möte i Stockholm. Knasig dag att lägga ett möte på
    Måste nog planera morgondagen... ska ju jobba och kan ju inte komma helt oförberedd. Glömmer bort att jag ska till jobbet, när man bara jobbar 1 dag i veckan.
  • A med V och L

Har i allafall gett mig själv en present idag... en ny digitalkamera

• A med V och L
    Nirnaeth skrev 2008-02-15 06:45:47 följande:
    Alla hjärtans dag, vi har som princip att inte fira den dagen. Kommersiellt skit. Dagen före fick jag dock en påse godis, där han hade lagt ner några geléhjärtan, så jag tror han smygfirar lite iaf Min alla hjärtans dag blev som sagt inget vidare ändå, så jag är glad att vi inte lägger så mycket energi på den dagen. Idag mår jag iaf bra, lite trött, men bra! Thomas är på jobbet igen, så jag ska försöka roa Xander hela dagen för fredagar är ju hans lediga dag. Vad nu vi ska hitta på, jag räknas väl fortfarande som pestsmitta, så vi lär ju inte kunna hälsa på någon eller få besök. Hade ju kunnat gå ut och promenera en stund, men Xander haltar fortfarande och vill inte gärna ha skor på sig, sen hans dramatiska kloss-olycka igår.
    Jag håller verkligen med dig om att alla hjärtans dag är kommersiellt skit. Tycker på sätt och vis även att mors- och farsdag också är det. Handeln som kommit på dessa dagar för att få oss att konsumera mera?
  • A med V och L
    znoozan skrev 2008-03-17 19:37:12 följande:
    Michaela är det kläderna du beställde hos Marit? jag har inte fått det jag  beställde i februari än 
    De finns här!! Kan ta med till Fenix imorgon.

Mitt lösenord har varit försvunnet, så det var ett tag sen jag skrev något här. Men nu har jag fixat ett nytt.
  • A med V och L
    znoozan skrev 2008-03-18 21:32:09 följande:
    jag ska köpa mer,men grävmaskinströjan var ju slut surt,den skulle vara supersnygg under svettisen jag fick idag ju!
    Go kväll!! Jag är inte helt säker på att den är slut. men den är restad för dem som köpt den.
    Vill du ha den kan jag kolla om den finns.
  • A med V och L

Jag kollar nu... om grävskopan finns

Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)