Inlägg från: Starlet1 |Visa alla inlägg
  • Starlet1

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

På söndag har jag Mary Key visning kl 16. Vill ni komma? Det är lite mysigt, man får prova lite produkter på ansiktet.

• Starlet1
    viföralltid skrev 2008-03-26 20:35:21 följande:
    nån mera som ska se på barnmorskorna på kanal 1 nu kl 21?????
    Nä, jag vågar inte. Är rädd att jag ska bryta ihop. Har ju inte så himla bra erfarenhet av det där med att föda barn.
  • Starlet1
    Linda77 skrev 2008-03-26 20:40:46 följande:
    Känner precis likadant!!
    Ja visst ja. Glömde det. Men du tittar ändå? Jag  orkar inte. Men det är säkert ett bra program.
  • Starlet1
    Linda77 skrev 2008-03-26 21:02:14 följande:
    Nej, dels har sambon bokat tv:n idag, men sen orkar jag inte titta....blir för jobbigt. Kanske en annan dag när jag känner mig starkare. Fast blir nog mest ebsviken att jag aldrig kommer känna den där självklara känslan inför förlossningen som jag tror de flesta har.
    Nämen precis. Så känner jag också. Min sambo är inte heller hemma. Men jag tror inte han skulle vilja se det heller.
  • Starlet1
    Martha skrev 2008-03-26 22:47:32 följande:
    Tack själv för ni kom!! :)  Var jätte trevligt!!
    Ja, det var jättetrevligt. Och jättegod tårta. Tack för att vi fick komma.

Hade ni mycket folk hemma sen på kvällen?
  • Starlet1
    smarties skrev 2008-03-27 10:16:03 följande:
    Idag blir det lunch på Agnes minsann. Mums.
    Gud vad gott. Dom har så himla goda kycklingspett.

Godmorgon, eller godmiddag är det väl. Idag har jag och Adam varit i Åselby och köpt en prinsesstårta till svärfar som fyller 75 idag. Det var bara grädde i den, gott men lite väl mycket. Och under hela fikat så sov Adam. Men nu står han på golvet och luktar skit

Jag ska också till Kupolen ikväll, men ska nog inte shoppa nåt. Tror jag i alla fall. Kanske en skötväska 20% är ju rätt mycket. Hm, ja det får det nog nästan bli. Vet vilken jag vill ha, hihi.
  • Starlet1

Nu har jag lagt in lite bilder på köket som vi ska måla och tapetsera om till sommaren. Har inte bestämt mig om luckorna är hjälplöst omoderna eller om jag ska måla om dom. Annars blir det luckan Applåd från IKEA m långa handtag, dom har jag redan köpt.

• Starlet1
    A med V och L skrev 2008-03-27 20:52:31 följande:
    Alla är å shoppar antar jag.Jag skulle också vilja shoppa, men sambon jobbar, så jag får sitta här hemma istället Jag är nyfiken på vad ni fyndat, så berätta gärna.Ylva och Jenny, jag har kläder till er Ska ni till Fenix på måndag eller tisdag? Då kan jag ta med kläderna dit.
    Jag köpte en skötväska. Hm, nu har jag nog tappat räkningen på hur många jag har. Har inte vågat berätta för sambon att jag köpt en till.

Jag tror jag kommer till Fenix på måndag och, eller tisdag. Kul med en tröja! Den är ju så fin.
  • Starlet1

Jag kommer på lunch, var, när, hur?

• Starlet1
    Michaela83 skrev 2008-03-28 06:45:03 följande:
    ja har varit där och shoppat 20 st blåbärspure :) På kupolen blev det 2örngott, silver-mousse, knästrumpor, duschdraperi och en hög vit vas.. Elwira shoppade en boll Tack Jenny för skjutsen hem Jag måste tillbaka på lördag förmiddag till kupan, måste ha partykläder tills lördag!
    Måste fråga: Vad är silver-mousse? Lät spännande.
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)