Inlägg från: Starlet1 |Visa alla inlägg
  • Starlet1

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

Martha skrev 2008-03-20 20:56:29 följande:
    Den som vi har köpt sa han på stadium var en av dom bästa på marknaden.. Och det var ett märke jag hört talas om förut oxå. Den du nämner har jag aldrig hört förut.
    Jag har också hört talas om den du köpt. Ska köpa en likadan, den såg smidig ut. Den andra har jag inte heller hört talas om och var lite väl dyr tycker jag.
    smarties skrev 2008-03-20 20:14:32 följande:
    Hatar Anna Skipper. Hon är ju en hycklare. Hon röker ju? =P
    Jasså, röker hon? Det var som tusan. Hur vet du det? Hon är ju så vansinnigt präktig.
  • Starlet1
    smarties skrev 2008-03-20 21:08:40 följande:
    Nu ska vi se Solstorm med Persbrandt, få se om det är något bra då.Moffla lite godis och må allmänt gött så här i väntan på bil.. :PHa det gött tjejor. :)
    Låter mysigt. Vi äter hönökaka för hela slanter. Egentligen Adams röd, men det är ju så himla gott. Så hela promenaden försvinner med mackan

Ska köpa mig en stegräknare jag också, så jag kan räkna mina steg och tävla, med mig själv åtminstone.
  • Starlet1

Godkväll.

Idag har vi varit i Tällberg och ätit jättegod lunch med Götes släkt och vänner till svärfar. Det är svärfar som fyller 75 snart.

Nu håller jag mest på att planera för påsktårtan imorgon.

Vad tror ni? Päron/mangomousse, Chokladmousse m crisp, marsankräm m jordgubbssylt. Eller Päron/mangomousse, chokladmousse m crisp och fodra m lite grädde?

• Starlet1
    badthing skrev 2008-03-21 21:49:44 följande:
    Gud vad gott det lät, allting! Morr. Bara för det så finns det inget gott att smaska på! :/
    hihi, det kanske blir mycket över.
    tejp skrev 2008-03-21 21:50:58 följande:
    Allt lät supergott!! själv får man ingen påsktårta Menmen, får vara glad ändå! Har världens tjuris som inte vill sova här...
    Kom hit och ät vetja! Vi är fem, inkl en diabetiker som ska dela på tårtan, jag tar en bild på den.
  • Starlet1
    Michaela83 skrev 2008-03-22 12:14:22 följande:
    Ni som undrade hur hårfärgen blev efter sista färgningen så finns bild i bloggen..
    Blev ju jättebra, kul!
    smarties skrev 2008-03-22 14:39:09 följande:
    vad mycket folk på Kupolen btw..herrejösses..men fick se Ylvas sötpojk vaken åtminstonde. :)
    Visst var det mycket folk, höll på att bli tokig. Blev imponerad av din skitsnygga vagn. Och Moa såg verkligen ut att trivas. Fin frisyr på Max också. Adam är bara 1 år, men jättelånghårig! Och visst är barnen söta, alla tre
    Michaela83 skrev 2008-03-22 15:57:48 följande:
    jaa ååh han är så söt Adam :)
    Mmm, tack *stolt* Dina också. Men blir ju så partisk
  • Starlet1

Blev inte jättelyckad, men ändå. Det är första tårtan. Fylld med Päron/mangomousse och chokladmousse m crisp.
  • Starlet1

Vi har ätit påskmat och påsktårta och nu sitter vi i soffan och såsar. Tittar på Chuck, men det tror ja ginte vi kommer fortsätta med.

• Starlet1
    Michaela83 skrev 2008-03-23 07:02:58 följande:
    vi såg "solstorm" igår.. men jag såg inte klart för mitt i filmen kom mitt "mag-onda" tillbaka och jag började krampa, så marcus ringde ambulans.. :( Skitläskigt!Jag följde inte med eftersom kramperna släppt när väl ambulansen kom (typ 40 min senare!! och jag var panikslagen)  och jag var mjuk i magpartiet så det var ingen fara tydligen. Men skulle jag känna att det var på väg tillbaka så skulle jag ringa 112 så kom dom direkt.. Somnade ganska snabbt efter det..Usch, vad rädd jag var.
    Men herregud vad läskigt. Ska dom inte ta den där blindtarmen i alla fall, om det är den som spökar. Läskigt att du fick vänta så länge på ambulans. Hoppas dom är mer tillgängliga om du behöver en igen.
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)