Inlägg från: znoozan |Visa alla inlägg
  • znoozan

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

Martha skrev 2008-04-01 16:44:41 följande:
    hmm i morron... Joo det tror jag.. Ska vi promenera oxå?
    gärna,jag kan ju ta bilen till dig så tar vi en prommis?
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan
    smarties skrev 2008-04-01 20:36:24 följande:
    Skoja inte, en sovmorgon till sju är gudagåva numera :D
    får jag varje dag jueRäcka ut tungan men då får man å andra sidan inte så mkt tid för sig själv på kvällarna ist...
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan
    smarties skrev 2008-04-02 07:28:56 följande:
    Godmorgon på er!Nu har jag också köpt mig en stegräknare, som jag hoppas kommer idag med posten, är så taggad numera. Har gått ner TVÅ kg sen igår morse. :)Wie!Idag blir det ännu mer promenader, och så försöka komma på vad man ska äta till middag...sen ikväll pluggande och melonmix. :)
    så bra,lättare att peppa varann med stegen om man är många shit 2 kg på en dag,duktigt!
    MiniMie skrev 2008-04-02 09:54:13 följande:
    ...har ringt idag.. satt och tvekade bra länge först..för de känns ju bättre nu. Men.. ringde allafall.. efter massa frågor så fick jag en tid IDAG kl:14.30.Ska få träffa den BM som svarade i tfn iom att min vanliga hade ett tight schema hela veckan.. Så skulle hon börja med att lyssna på pyrets hjärtljud och klämma och känna lite..sedan ev ett vul.. HOPPAS att allt är som de ska med pyret!! *lite orolig*
    hur gick det?
  • znoozan
    smarties skrev 2008-04-02 20:56:50 följande:
    Väldans tyst här inne..?
    jaaa vad gör alla?
  • znoozan
    Martha skrev 2008-04-02 22:40:44 följande:
    Hejhej.. Å jag har jobbat... Kom hem nu...  Min stegräknare funkar dåligt.. tror inte den får vila länge då blir den dum.. I dag när Jenny å jag gick till stan så visade min 180 steg å hennes 5000 steg...  å sen nu på eftermiddan har det knappt ökat nått efter promenaden alls.. *sucka* 
    jag har gått ca 3000 steg efter promenaden,så hade vi inte promenerat hade jag aldrig kommit upp i det man "bör" ha ju!
  • znoozan
    Martha skrev 2008-04-02 23:09:55 följande:
    Så många har då inte min gått.. 6528 står den på nu... *sucka* får väl skaka den lite mer..
    ja håll koll på den,min kollar jag då och då den verkar ju "fastna" emellanåt! fast nu när den vilat en vecka har den funkat bättre,stackarn  behövde väl semester
  • znoozan
    Starlet1 skrev 2008-04-03 18:24:46 följande:
    Ville  bara visa vad Adam bjöd på idag. Pollyfluff och hallonmousse i tårtan. Tack Marit för att ni kom och lekte.
    vilken fin hur gör man pollyfluff? lät jättegott juRäcka ut tungan
  • znoozan
    tejp skrev 2008-04-03 22:20:49 följande:
    Är det nån som tänker gå på barnmässan i helgen? Och isf när?
    ska gå imorrn efter fenix (runt 13 alltså!) Min plan är att gå så han somnar sen gå in där så man kan kika i lugn och ro
  • znoozan
    Grattis på födelsedagen Adam 

Nu har vi varit på barnmässan,köpte bara en villervallamössa,trodde det skulle finnas mer kläder att shoppa ju inget i Isacs strl av det jag ville ha.-men det finns ju webshoparRäcka ut tungan
  • znoozan
    Michaela83 skrev 2008-04-04 16:39:58 följande:
    var det värt pengarna?
    kostade ju iof bara 50 att gå in,men som sagt det hade gärna fått vara fler säljare med mer kläder och erbjudanden!
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)