Inlägg från: znoozan |Visa alla inlägg
  • znoozan

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

smarties skrev 2008-03-25 15:52:20 följande:
    hihi, nu kan man se skatteåterbäringen på nätet. :)
    måste man ha e-leg?är sååå nyfiken ju,hoppas få tillbaks en slant att shoppa förRäcka ut tungan
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan
    smarties skrev 2008-03-25 16:05:54 följande:
    www.skatteverket.se/etjanster/inkomstdeklarat...ja man måste ha e-leg eller koden på den förtryckta blanketten. :)
    har inte fått blanketten ju,nån av er som fått?
    Martha skrev 2008-03-25 16:10:06 följande:
    Stod att betala på mej... *sucka*
    nä vad trist, var det mkt?
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan
    Martha skrev 2008-03-25 22:07:51 följande:
    Lindi, Jenny och Michaela.. Vad ska vi säga för tid på lördag då?   Vi kan vara här för mina föräldrar tar barnen.. :)
    vid 6 då?

jag blir tokig snart,Isac är pigg som attan och springer runt och skrattar och river här... skulle vara skönt om han somnade så man fick en stund lugn och ro innan man lägger sig!
  • znoozan
    lindi skrev 2008-03-26 07:51:08 följande:
    ******************grattis Malva****************hipp hipp hurra för stora tjejen!!! ja vid sex tycker jag också låter bra nu är det bara ett problem kvar......vad ska man ha på sig?
    bra fråga jag har inget snyggt juFundersam

Grattis Malva
  • znoozan

Grattis Michaela

• znoozan
    Martha skrev 2008-03-26 21:46:10 följande:
    Nu har vi kalasat klart...  Tack ni som kom för presenterna.. :)   Känner mej helt stoppad nu efter alla kakor å tårta.. Men gott var det... Ska slänga upp en bild sen på tårtan, jätte fin!!!
    Tack själv   gott fika och trevligt sällskap  

• znoozan

nån som sett om det är några bra erbjudanden på andra affärer i kupolen ikväll?

• znoozan
    A med V och L skrev 2008-03-27 20:52:31 följande:
    Alla är å shoppar antar jag.Jag skulle också vilja shoppa, men sambon jobbar, så jag får sitta här hemma istället Jag är nyfiken på vad ni fyndat, så berätta gärna.Ylva och Jenny, jag har kläder till er Ska ni till Fenix på måndag eller tisdag? Då kan jag ta med kläderna dit.
    Isac fick ett didriksson regnställ grönt,jag hittade inget till mej själv att gå ut i kom grävskopetröjan med? jag kan ta kläderna på fenix eller svänga förbi dig när jag e ute å åker!
  • znoozan
    A med V och L skrev 2008-03-28 08:08:13 följande:
    Tyvärr är inte grävskopan med, men du kommer få den.
    ingen panik hur snurrar man enklast  tillbaka resåren i plyschisarna?
  • znoozan
    Nirnaeth skrev 2008-03-28 15:16:51 följande:
    Buhuu..Thomas skulle ju absolut gå iväg och få Xander klippt förra veckan, som tur var så hade ingen frisör tid, och jag hoppades att han skulle glömma bort dom där dumma ideérna. Men icke då!Idag drog han upp det igen, och lyckades få en tid hos frisören här på gatan. Så nu är xanders långa lockar ett minne blott..*snyft*Dessutom skulle barnet absolut ha orange hårspray i håret också..Han är såklart jättefin nu också, men jag tyckte så mycket om hans långa hår. Innan klippningen:
    varför vill pappor klippa av håret på dem?? sambon vill kapa håret på I,över min döda kropp säger jag 
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)