Inlägg från: znoozan |Visa alla inlägg
  • znoozan

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

lindi skrev 2008-03-11 21:49:08 följande:
    ja jag såg det, o spännis uffe som kör dc-bussarna ibland hihivad fint det blev, helt i min smak, allt utom den där fula takkronan mija gjorde själv :-/
    håller med,den var hemsk men resten var ju snyggt,åh dem hade gärna fått göra det här ist
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan
    lindi skrev 2008-03-11 22:06:02 följande:
    ja här skulle de få fria händer!tänkte skicka in då när de sökte projekt här i kring, men jag orkade aldrig för de vill ha ansökan på ett så avancerat sätt som ett vanligt brev, vilket innebar att man var tvungen att framkalla korten på huset också alldeles för avancerat för mig som hade trott på en mer digital lösning
    jag missade då att man ens kunde ansökaGråter vi skulle då verkligen  behöva proffshjälp med väggrivning å sånt! nu lär dem ju inte komma till blge igen iaf?
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan
    lindi skrev 2008-03-11 22:40:15 följande:
    men det finns ju andra liknande program du får hålla utkik på kanalernas hemsidor!
    kikade på alla förut då skulle man bo i sthlm för att de skulle kommaLedsen 
    får väl hoppas att det kommer nåt nytt program som åker runt,eller ja man vet aldrig sambon kanske sätter v75 när man minst anar detFlört 
  • znoozan
    Grattis Mariah       hoppas du får en bra födelsedag..... och en söt gosig present som ger upp och kommer ut
  • znoozan
    Michaela83 skrev 2008-03-12 14:19:53 följande:
    Har helt glömt av...men jag har ALOE VERA PARTY (foreverliving.se) IKVÄLL KL 18..för den som vill komma hemifrån ett tag Med eller utan barn.
    man kanske skulle ta sig en kvällspromenad då
  • znoozan
    Michaela83 skrev 2008-03-12 15:42:01 följande:
    Gör så. Alltid bra med motion
    *garv* ja det är ju en långpromenad
  • znoozan
    smarties skrev 2008-03-13 08:55:48 följande:
    Men ååh, så här vill jag inte börja en morgon, få veta att en vän dött. :(
    åh fy så hemskt
    Michaela83 skrev 2008-03-13 09:37:24 följande:
    jag(elwira) och jenny(isak) skulle dit till 11, men nu kom jag nyss på att jag har klippning kl 11.30.. så vi kanske går dit senare eller så ställer vi in och går en annan dag.Tror dom sover än (sömntutor!), så jag har inte fått svar på sms än
    haha vi hade faktiskt stigit upp och käkade frukost  

häng på till leklandet nu då tjejer å barn skoj att testa nyheter
  • znoozan
    Martha skrev 2008-03-13 10:50:31 följande:
    Vart är Nirna i dag då??  ;)  Hoppas hoppas hon är i Falun..
    håller tummarna att envisa bebben gett upp och kommer ut nu!
  • znoozan
    Grattis Mariah,äntligen!
  • znoozan
    Martha skrev 2008-03-13 18:49:58 följande:
    Guuud vilket liv det var inne på leklandet.. Vi var in å kikade där en sväng, ville se hur det såg ut..
    mmm men det var lugnare när vi kom dit-som sagt det är nog bäst att gå dit på fm så dem hinner leka klart innan det blir sådär mkt!
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)