Inlägg från: znoozan |Visa alla inlägg
  • znoozan

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

Michaela83 skrev 2008-03-04 07:10:57 följande:
    Hejhej!FL fika/mat idag kl 12.. på cafe CAAL!Nån som ska till Fenix på fm?
    Tyvärr är Isac sjuk så vi får hålla oss hemma Pigg är han och skulle nog vilja iväg och leka han river huset snart!
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan
    smarties skrev 2008-03-04 16:00:21 följande:
    Typiskt, Max älskar o vara på dagis, han skulle vara så lycklig om han fick gå typ en timma mer..o det där att dom inte får lunch är ju elakt. :/Mitt dagis är knasigt. Vi lämnar 8, hämtar halv elva. För kvart i elva har dom lunch..o kommer jag då elva som vi har tid till, då får han sitta o titta när dom andra äter..
    men då får han ju bara 2.5 h/dag? en halvtimme är ju inte mkt annars men på den lilla tiden gör det ju skillnad!
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan
    smarties skrev 2008-03-04 17:55:04 följande:
    Jaa..tycker det är lite muppigt att dom lagt mattiden så tidigt..men vad kan man göra.
    är det många 3 h barn? dem borde väl kunna ha lunchen vid 11!
  • znoozan
    smarties skrev 2008-03-04 18:13:35 följande:
    Då ska jag fråga dom på dagis om han inte kan få gå 5 timmar om dagen istället..han skulle gilla det. Få äta med dom andra barnen.. :)Gäller bara att få dom o fatta det också..
    han borde ju få det,det måste väl vara samma regler på alla dagis?
  • znoozan
    smarties skrev 2008-03-04 18:16:47 följande:
    Ingen aning? Dom sa inget när vi började, o jag kan absolut ingenting.Verkar ibland som Max är den enda som går 3timmars, jag ser då aldrig någon annan som hämtar när jag är där o hämtar.. :)
    är inte säker (har ju inget dagisbarn ju ) men tror man får välja på 3 h-5 dagar eller 4/5  tim 4 dgr? 
  • znoozan

nån som varit i butiken som säljer villervalla vid lager 157 på senaste? är sugen på att åka dit imorrn måste ut på nåt!

• znoozan
    Michaela83 skrev 2008-03-04 19:22:43 följande:
    Nääää! Visste ej ens att dom sålde VV där...
    det var någon som sa det på fenix,så jag blev så sugen på att åka dit å kolla ju  
  • znoozan
    Starlet1 skrev 2008-03-04 19:29:19 följande:
    Jag har varit där. Dom har fina saker. Men jag ska hem på söndag, till småland, och i Värnamo har Villervalla en butik, och även Halloncollection. Ska bli SÅ roligt att shoppa där, hm. Är ju pank men ändå.
    fanns det mkt av det som finns på hemsidan?
  • znoozan
    tejp skrev 2008-03-04 23:39:30 följande:
    Haha stackarn får inte ens sova på nätterna utan att alla tror hon är på förlossningen
    hehe nä men nångång får vi ju rätt när vi tror det
  • znoozan
    tejp skrev 2008-03-04 23:50:44 följande:
    Nehej, dax att sova här nu!Godnatt tjejer!
    RedanFörvånadFlört
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)