Inlägg från: znoozan |Visa alla inlägg
  • znoozan

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

Nirnaeth skrev 2008-03-05 08:21:44 följande:
    Det här ska bli intressant.. Dagisfotografering idag, Xander älskar att vara med på kort, men han har inte riktigt hittat nån schysst pose än. Säger man åt honom att se glad ut, så ser han ut såhär:Helt galen!Han har dessutom utvecklat sin "glada-kamera-min", och ser numera ut som ett tvättäkta psycho! Vi försökte träna lite på att le lite fint igår, men det blev bara ännu värre. Så det ska bli intressant att se hur dom bilderna blir!
    vilket charmtrollGlad
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan
    smarties skrev 2008-03-05 11:53:15 följande:
    Lite information om mässan på Galaxen i april. Låter skoj! www.barnguiden.com/aktivitet.asp&kat=3..."   Våra Barn i Dalarna 2008 Borlänge "En mässa för barn och vuxna om barn" På Galaxen i Borlänge kan barn och vuxna, föräldrar och närstående samt organisation och företag mötas, uppleva och bli inspirerade. Vi har samlat utställare från hela Sverige, men framförallt från Dalarna som under tre dagar kommer att vara på plats för att informera just dig om deras verksamhet och produkter. Mässerbjudanden, aktiviteter, föreläsningar, uppträdanden och en massa annat kommer att ske på Galaxen den 4-6 april 2008. Hjärtligt välkomna! <<<Pågår: fr.o.m:2008-04-04 till 2008-04-06Tid: fre 12:00-19:00, lör 10:00-16:00, sön 10:00-16:00 - Län: Dalarnas LänKommun: BorlängePlats: Våra Barn i Dalarna 2008Passar ålder: 0 år och och uppåt.
    skoj med en sån mässa nära
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan
    smarties skrev 2008-03-05 15:06:38 följande:
    Gud vad skönt det måste vara. Slippa dom här burkarna. Hon är fjolligare än Max, o han var rejält löjlig med bitar han också.Välling vägrar hon också, det är tydligen skitäckligt, så när hon ska sova ska hon ha ersättning.. :)
    var glad att hon tar flaska iaf,Isac vägrar både ersättning och välling så här är det gröt som gäller! har testat alla sorter+alla flaskor+nappar men han spottar ut!
  • znoozan
    smarties skrev 2008-03-06 12:02:45 följande:
    Oj, nu ringde det någon på vagnen som skulle skicka hit någon för o kika. Yey!*hålla tummarna* :)
    hoppas du får den såld nu då! har du hittat nån p&t då? den ursnygga blåa finns ju på b-husRäcka ut tungan
  • znoozan
    smarties skrev 2008-03-06 12:44:35 följande:
    Joo, men nja, camo/blått näää, camo/rosa var jättefin, men nää på den också.Jag vill ha den limegröna..tror jag..hade jag haft två tjejer hade jag lätt köpt den camo/rosa.. :)
    den i lime är ju oxå snyggGlad lite ovanlig oxå tror jag? har knappt sett nån här i blge iaf!
  • znoozan
    smarties skrev 2008-03-06 12:48:23 följande:
    Näe, jag såg en i somras..den såg så himla ja. "somrig" ut. Peppe vill ha den limegröna, chockerande nog börjar han lägga sig i vagnaffärerna ;)
    jo jag har oxå sett nån enda,men i de andra färgerna har man sett många  ju! snyggt med lime till sommaren
  • znoozan
    smarties skrev 2008-03-06 12:53:46 följande:
    Gäller bara o hitta någon som kan leverera snabbt och billigt. :)
    ja att vara utan vagn är ju ingen höjdare! det lär inte gå fort dit du ska om Max går Isac går gärna men inte dit vi ska dock
  • znoozan
    smarties skrev 2008-03-06 13:05:47 följande:
    Exakt! Tar ju evigheter. :)Hm, näe, nu satt jag och funderade, vore det inte läckert med en BLÅ.Karln hatar den blåa färgen, men hm, övertala honom är ju inte svårt precis.. :P*funderar lite till* :)
    härligt problem iaf,att välja vagnfärg   köp ena nu då sen andra som lös klädsel
  • znoozan
    smarties skrev 2008-03-06 13:16:07 följande:
    Ååh, men där har du ju en brilliant ide ;)För den blåa camon fanns inne på lager för omgående leverans..Ska bara intala karln att det är bäst o göra så.Och sen övertala han som ska se på vagnen att han MÅSTE ha den..när han nu tänkt o komma :)
    självklart vill han köpa den ska du beställa från uk?
  • znoozan
    Michaela83 skrev 2008-03-06 15:28:14 följande:
    vilken tur dy har!! '':)
    vill du ha lift till Marit?
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)