Inlägg från: PrincessSandy |Visa alla inlägg
  • PrincessSandy

Plötslig spädbarnsdöd??

Hur länge ska man behöva oroa sig för plötslig spädbarnsdöd? Någon sa till mig att det var tills dom var 9 månader och vid det laget kan ju barnen vända sig hur som helst ju, ska man då hålla kolla så att dom inte sover på mage hela den tiden då??
    eller hur länge ska man egentligen oroa sig för plötslig spädbarnsdöd och hålla alla regler med att ligga på rygg osv osv??

• Svar på tråden Plötslig spädbarnsdöd??
  • PrincessSandy

jag är inet så orolig, jag menade mera när det slutar lixom eller vad man ska säga. Oj 18 månader!! Det låter ju skiitlänge!!!???

• PrincessSandy

oj min dotter ammas inte för ja hade ingen mjölk och kudn einte få igång det heller, och hon är en månad för tidigt född, hjälp..hihi..nämen jag oroar mig inte så mcyket, men ändå finns det ju i bakhuvudet...

7 år och dör i plötsligspädbarnsdöd låte rju konstigt, då e man ju inte ens spädbarn??

• PrincessSandy

men hur ska man sen göra då när hon vänder sig tillmage av sig själv?? ska man hela tiden vänta tillbaka å så eller hur gör man då??

• PrincessSandy

okej...det blir nog bra det där :P hittills har hon inte ens vänt sig fårn rygg till mage, hin är precis fyllda 4 månader men det kommer nog vilken dag som helst och då kom jag och tänka på det här.

• PrincessSandy

tack för alla svar!! Jag ska inte oroa mig alls asså...

såå...slut med det =)

• PrincessSandy

okidoki..vad bra, hon är ju lite mer än 4 månader tillochmed!!

Svar på tråden Plötslig spädbarnsdöd??