• emmelina

Någon mer med Väldigt låg smärttröskel?

Jag har också låg smärttröskel och var jätterädd för förlossningen. Jag svimmar jättelätt och var säker på att jag aldrig skulle klara en förlossning. Dessutom blev jag igångsatt, så du förstår ju att jag var nervös! MEN förlossningen gick hur bra som helst Jag hade byggt upp ett skräckscenario framför mig, men faktum är att hela upplevelsen var hur tuff som helst! Självklart gjorde det otroligt ont men den värsta smärtan var under öppningsskedet. När jag var öppen ca 4-5 cm fick jag ryggmärgsbedövning och det var såå underbart! kan verkligen rekommendera det. Utan den hade jag nog inte klarat det. Att sätta bedövningen kändes ingenting eftersom man är så fokuserad på värkarna. Och jag var bara så glad att jag skulle få bedövning! jag har en förlossningsberättelse (hands on a miracle) i min blogg om du är intresserad. Lycka till! man klarar mer än vad man tror Så njut nu av den sista tiden som du är gravid!! Kram

♥ The greatest thing you´ll ever learn, is just to love and be loved in return ♥
Svar på tråden Någon mer med Väldigt låg smärttröskel?