• ljusets krigare

Hur kände/tänkte ni efter ert tredje mf/ma?

jag känner precis som du. har i tisdags fått veta att min grav avstannat i v6 & ska nu skrapas på onsdags, jag har haft 2 mf tidigare & då var det riktigt riktigt nattsvart men den här gången känner jag mig oväntat stark & jag har redan börjat kolla runt vart dom gör bästa utredningarna etc.
    Lycka till vännen, snart är det vår tur att lyckas! Stora kramar

• ljusets krigare

Saffran84: jag tror att vi kommer kontakta lucina kliniken i stockholm, har dessutom blivit erbjudna att ingå i en studie om upprepade mf där man blir grundligt utredd.Jag ser verkligen ljuset den här gången! Vart tänker ni gå?

• ljusets krigare

Hej saffran! Jag tror inte man behöver bo i sthlm för att gå på lucina eftersom det är privat. Tycker du ska kontakta dom, deras rykte är helt otroligt bra & doktorn där verkar vara super engagerad! Lycka till tjejen! Själv väntar jag på skrapning på onsdag, ska bli skönt att få gå vidare efter det för nu påminns jag om det hela tiden trots att jag inte blöder.
    Stora stora kramar, snart är det vår tur att få bli mammor

• ljusets krigare

I onsdags skrapades jag och nu blöder jag knappt längre, känns jätte bra! Har fått tid nästa vecka på lucina, spännande som fasen! Hur går det för er andra? Är det något jag har lärt mig efter dessa 3 mf så är det just att man måste orka ta tag i saker själv för det är ingen inom vården som gör det åt dig så stå på er tjejer!

Svar på tråden Hur kände/tänkte ni efter ert tredje mf/ma?