Inlägg från: Kärleksförklaring |Visa alla inlägg
  • Kärleksförklaring

SNITT!!!

hej på er alla i familjelivs härliga forum. Jag är en mamma på 26 år med en liten son på 6 månader. Trots att lillen inte är så gammal ännu har vi börjat fundera på ett andra barn. Mitt STORA problem ligger i att jag hade en fruktansvård förlossning (enligt mig) som tog ca 35 timmar och tillslut fick sugklockan tas fram. Jag skulle inte för mitt liv vilja gå igenom en sådan förlossning igen och skulle aldrig mer vilja ha barn igen om det ska gå till på det sättet. Innan jag blir gravid vill jag veta om det är någon som vet om man kan kräva ett planerat snitt för att man är så otroligt rädd???????????.....tacksam för alla svar..

KRAM

• Svar på tråden SNITT!!!
  • Kärleksförklaring

..jag tackar dig för ett bra svar..=)..hoppas att jag får lika bra hjälp som du fått och önskar dig all lycka i din "förlossning".

jag undrar också hur "svår" eller jobbig en förlossning ska ha varit för att få den hjälpen som du fått?

kramar

• Kärleksförklaring

..jag ska stå på mig..vill absolut inte gå igenom en likadan förlossning som sist!! 3 timmar med krystvärkar och en bebis som sitter fast är inte mitt mål..=)

tack för alla svar. känns mycket bättre nu!!!

ha en bra dag.

• Kärleksförklaring

..underbart med folk som förstår..=).. tack för allt!!=)

Svar på tråden SNITT!!!