Inlägg från: Anonym (osäker) |Visa alla inlägg
  • Anonym (osäker)

Bisexuell

Jag tror att jag lever med en man av många orsaker (jag är kvinna), han är världens underbaraste man, en sån alla önskar sig till som pappa till sina barn.
    Så kärlek har inget med könet att göra för mig. Men jag tror sexualitet har det, är rädd.
    Jag kanske är bi, men isådana fall dras jag mycket mer till de med samma kön. Jag vet inte för att jag inte har haft en sexuell relation med en kvinna.

• Anonym (osäker)

Jag tror det är tvärtom, att jag sexuellt dras mycket mer till motsatt kön men emotiollt till båda eller kanske mer till män där?
    Är ganska ung än (hoppas jag) och har inte ens reflekterat över varför jag inte gillar snoppar innan. Det har inte funnits i tanken att man kan leva med en kvinna, jag har bara följt strömmen utan att tänka. Jag har trott att jag inte tänder lätt på män (kan alltså tända men absoult inte på deras kön) är för att jag vart med om övergrepp. Men nu har det alltså blivit väldigt förvirrat hos mig då jag inte tycker de är attraktiva mellan benen. Eller det kanske andra inte heller tycker?
    Men kan finna både manliga och kvinnliga kroppar vackra och sexiga.
    Bäst är nog om man struntar i etiketter och bara får vara men ändå vill jag ju veta, vad är jag?

Svar på tråden Bisexuell