Vill ha all smärtlindring man kan få... Erfarenheter?
sterila kvaddlar har jag enbart hört väldigt mycket negativt om......de känns som 10 getingstick och sen tar de dessutom inte bort smärtan så effektivt....(Detta har jag hört, jag har inte testat själv då jag är rätt nål-skraj)
EDAN var underbar absolut. Den kändes INGENTING att ta (pga all lustgas jag tog just då)
Lustgasen hjälpte i början, efter några timmar slutade den verka...... men jag tog den ändå...den var som en trygghet på nåt sätt.....så visst verkade den väl något.... men absolut inte så bra som i början... I början blev jag helt väck av den, vilket var SKÖNT!
pudendus gjorde ONT att sätta, kändes som bm krafsade med nålen innan hon satte den. Ajje! Man vred och vände på sig lite, men sen under utdrivningen hade jag NOLL ont i underlivet, däremot uppfattade jag en kraftig smärta där bak istället (ändtarmen)
Är nyfiken på om pudendus förstör krystningarna??? Jag upplevde det svårt att krysta och kroppen arbetade inte av sig självt, så som många beskriver.....NYFIKEN, HOPPAS FLER HITTAR HIT!!!