• Venus

Sahlgrenska, vart ska jag???

*Hoppas jag är välkommen med min fråga här*

Jag är påväg till min första provtagning inför att bli äggdonator...
    Jag ska dit på torsdag...
    Men eftersom jag själv ringde in och bokade tiden via telefon så har jag inte fått något brev med någon adress...

Jag har oftast bra lokalsinne, men på sjukhus går jag ALLTID fel... Förstår inte detta, men så är det...
    Så, någon som är bra på att beskriva vart man ska???

Har bara fått förklarat för mig att jag ska till Kvinnokliniken och andra våningen, men vart är Kvinnokliniken???
    Är det på samma ställe som själva "KK-Akuten" fast en våning ovanför???
    Eller ska jag någon helt annanstans??? *snurrig*

Tack på förhand...
    MVH // Venus

• Svar på tråden Sahlgrenska, vart ska jag???
  • Venus

Men hur hittar jag Gyn då???

Ja jag hoppas ju på att bli godkänd och att det blir många fina ägg som blir många fina bebisar...

Men det tar ju sin lilla tid att bli godkänd oxå...

• Venus

Hehe, du har aldrig varit på Sahlgrenska va???

Finns typ flera hus överallt som förhoppningsvis är sammanlänkade i kulvertarna Tror till o med (om de inte ändrat sedan jag var där senast o snurrade) att det är en parkering i mitten på sjukhusgården

• Venus

Tack

Ja nu ska jag nog hitta Men jag ska nog vara där lite tidigare för jag slår vad om att jag kommer irra bort mig totalt ändå

CB Kolla nu på kartan över Sahlgrenska o säg om det är lätt att hitta *skämtar lite*

• Venus

Aquilon Berätta vart du ska så om mitt minne inte sviker mig så kanske jag kan förklara vart du ska Jag lär ju irra runt där så jag kommer väl hitta allt annat än dit jag ska

Alltså, när jag är där på torsdag Just nu så har jag noll koll på något

• Venus

Aquilion, jag ska kolla åt dig

Jag kommer komma från det håll där parkeringshuset finns, den det står bästa val på... Så jag ska väl hinna smita in där o kolla innan jag ska till "mitt ställe"... Ska bara komma ihåg när jag kommer dit

Lämnar nämligen dottern på dagis på morgonen, tänkte ta en promenad dit, så mitt minne kanske inte är det bästa när jag väl är framme

• Venus

Linisen Jag tänkte faktiskt promenixa dit
    Bor i Högsbohöjd, så jag kommer traska förbi parkeringshuset...
    Om det nu är fint väder, annars tar jag bussen

Men säger du att det är lätt att hitta så får jag väl lita på det
    Vi märker imorgon Ska vara där 10.30, lämnar dottern mellan 8.30-9 Så jag har då 1,5 timmar på mig att ta mig dit och hitta

• Venus

CB Jag fick plocka hem ett progg för att läsa den, det är en PDF-fil...

Aquilion, jag ska beskriva för dig hur det ser ut när jag har lite mer tid...
    Tänkte at jag skulle rita på kartan åt dig och berätta hur du ska gå och hur det ser ut just nu... De bygger ju om delvis fortfarande *suck*

• Venus

Aquilon, ja det är stort Men hur komemr du åka dit??? Så att jag vet vart jag ska rita på kartan???

Nu ska jag i alla fall ta en buss som går FÖRBI Sahlgrenska Påvägen in till stan *hihi*

• Venus

Aquilon Då ska jag leta red apå vilka nummer som går därifrån till Sahlgrenska snart då

Miss Maple, det hoppas vi att det gör

Svar på tråden Sahlgrenska, vart ska jag???