• Venus

Sahlgrenska, vart ska jag???

*Hoppas jag är välkommen med min fråga här*

Jag är påväg till min första provtagning inför att bli äggdonator...
    Jag ska dit på torsdag...
    Men eftersom jag själv ringde in och bokade tiden via telefon så har jag inte fått något brev med någon adress...

Jag har oftast bra lokalsinne, men på sjukhus går jag ALLTID fel... Förstår inte detta, men så är det...
    Så, någon som är bra på att beskriva vart man ska???

Har bara fått förklarat för mig att jag ska till Kvinnokliniken och andra våningen, men vart är Kvinnokliniken???
    Är det på samma ställe som själva "KK-Akuten" fast en våning ovanför???
    Eller ska jag någon helt annanstans??? *snurrig*

Tack på förhand...
    MVH // Venus

• Svar på tråden Sahlgrenska, vart ska jag???
  • CB72

Kvinnokliniken =Gyn...

Du har ett hjärta av guld som ställer upp, till dom som behöver ägg..
    Jag har också erbjudit mig till att vara äggdonator, men blev inte godkänd,,eftersom att jag har så många IVF bakom mig...
    Det enda som var bra av att jag hade många å fina ägg som är av TOPP-kvalla,, enligt min IVF-läkare nu

• Venus

Men hur hittar jag Gyn då???

Ja jag hoppas ju på att bli godkänd och att det blir många fina ägg som blir många fina bebisar...

Men det tar ju sin lilla tid att bli godkänd oxå...

• CB72

Hmmm, Det där var en bra fråga,, Då jag nu bor i Luleå
    Så jag har ingen koll vart det ligger.. Men finns det ingen info-tavla i entren??..
    Det borde ju finnas nån form av info....

• Venus

Hehe, du har aldrig varit på Sahlgrenska va???

Finns typ flera hus överallt som förhoppningsvis är sammanlänkade i kulvertarna Tror till o med (om de inte ändrat sedan jag var där senast o snurrade) att det är en parkering i mitten på sjukhusgården

• jess 2

Hej!!
    Jag gör min ivf på sahlgrenska, och dit jag går så ligger gynakuten på första våningen och repromedicin på våningen över.
    Och själva huset heter blå stråket 6 och jag kan tänka mej att det är dit du ska.
    Hoppas att jag kunde förklara för dig, om du undrar över något så skriv gärna.
    Kram Jess

• Venus

Tack

Ja nu ska jag nog hitta Men jag ska nog vara där lite tidigare för jag slår vad om att jag kommer irra bort mig totalt ändå

CB Kolla nu på kartan över Sahlgrenska o säg om det är lätt att hitta *skämtar lite*

• Aquilon

Skall själv på ultraljudskurs på Sahlgrenska om ett par veckor. Har förgäves försökt studera den där kartan, så jag vet precis vad du pratar om

• Venus

Aquilon Berätta vart du ska så om mitt minne inte sviker mig så kanske jag kan förklara vart du ska Jag lär ju irra runt där så jag kommer väl hitta allt annat än dit jag ska

Alltså, när jag är där på torsdag Just nu så har jag noll koll på något

• Aquilon

Om du ändå är i närheten får du gärna spana in:

Elevhemmet, bruna stråket 11.

Vet inte om det är ett helt hus som heter så (låter onekligen som det) eller bara en föreläsningssal...

Svar på tråden Sahlgrenska, vart ska jag???