• Mamba

Kristna se hit del 11

Det trodde jag aldrig, att det skulle bli 11 trådar, och fler ska det bli!

Här kan vi fortsätta prata, stötta, lägga fram böneämnen och tjöta

kram på er!

INFORMATION

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Välkomna, gamla som nya!

Här har ni lite historik: 

*Det viktigaste med tråden är att den ska fungera som ett "andhål" eller oas eller vad man vill kalla det, där vi bara får dela med oss av våra liv, vår tro och upplevelser.*

Du som har frågor som berör den kristna tron är välkommen att ställa dessa i en annan tråd som du själv startar, och länka in den här. Vi svarar gärna på frågor, men inte i denna tråd där vi helst vill slippa diskussioner o.dyl. Tack för att du visar din respekt för detta!

www.familjeliv.se/Forum-5-66/m3604203.html

www.familjeliv.se/Forum-5-66/m3610849.html

www.familjeliv.se/Forum-5-66/m6276292.html

www.familjeliv.se/Forum-5-66/m8574710.html

www.familjeliv.se/Forum-5-66/m10520177.html

www.familjeliv.se/Forum-11-257/m13003227.html

www.familjeliv.se/Forum-11-257/m15767259.html

www.familjeliv.se/Forum-11-257/m19049809.html

www.familjeliv.se/Forum-11-257/m22342495.html

www.familjeliv.se/Forum-11-257/m25453561.html

vi har flyttat till Zürich------>emigrera.blogspot.com
  • Svar på tråden Kristna se hit del 11
  • Engel och Noels mamma

Idag ska vi träffa vår hemutredare. Är nog bland de sista gångerna. Vi har två biologiska barn och önskar adoptera vårt tredje. Be för vår familj att allt går bra... Är lite nervös nu, han kommer i em hem till oss.

mvh

• Jessica C S

Fia7, men åh vad roooligt! En liten tjej till, vad mysigt

PetJA--- Ber för den lilla tjejen.

Engel och Noels mamma-- Oj vad nervöst och spännande. Vad kul att ni vill adoptera. (eller hur man nu ska uttrycka det )
    Jag själv blir helt knäpp när jag tänker tanken på att föda ett till barn, medans jag kan drömma om att få adoptera någon vacker dag.
    Jag ska be för mötet.

• emcjoh

Fia7 GRATTIS!

Ber för alla så gott jag kan o. ni får ha det så bra!

• jo anna

Är det nån annan som tycker FL blivit otroligt seeeeeegt???? eller är det bara min dator?

• Docendo díscimus
    jo anna skrev 2008-01-15 16:31:28 följande:
    Är det nån annan som tycker FL blivit otroligt seeeeeegt???? eller är det bara min dator?
    Japp.
  • orzia1

snälla be för mig o Idun o be att förlossningen ska sätta igång på allvar, o be för att jag ska få träffa på bra läkare... Har ett helvete nu, haft värkar sen igår månadgs kl 18 med ca 5-10 min mellanrum,tillbringade natten på förlossningen men blev hemskickad i fm utan ngr sömntabletter, e helt slut,har int sovit på 1,5 dygn... Har bara träffat 1 läkare på mitt hemsjukhus som gett mig sömntabletter o då fick ja de först när jag int sovit på 2 dygn

När andra drar Trisslotter me hus & jobb & barn så skrapa jag fram: cancer, cancer, & ett +
  • Jessica C S
    orzia1 skrev 2008-01-15 17:49:40 följande:
    snälla be för mig o Idun o be att förlossningen ska sätta igång på allvar, o be för att jag ska få träffa på bra läkare... Har ett helvete nu, haft värkar sen igår månadgs kl 18 med ca 5-10 min mellanrum,tillbringade natten på förlossningen men blev hemskickad i fm utan ngr sömntabletter, e helt slut,har int sovit på 1,5 dygn... Har bara träffat 1 läkare på mitt hemsjukhus som gett mig sömntabletter o då fick ja de först när jag int sovit på 2 dygn
    Näe Julia, vad jobbigt! Jag ber! Jag ber att Idun ska få komma ut NU!!!!! Och att det går bra för er båda. I Jesu namn. Amen
  • PetJA

Jaa... det är lite segt här på FL nu för tiden... Men det blir väl bättre snart hoppas jag...

Tack för era böner ang. flickan på 3 månader. Hon fick åka hem idag med sin mamma och hon har fått smärtstillande pga en skallskada. Låter ju hemskt, men allt är väl med henne - så väl det kan vara iaf - för hon har ju ont i huvudet förstås lilla gumman, men vi får fortsätta be för henne och för föräldrarna! Tänk att en olycka händer så lätt!!! Usch, vad jobbigt!!! Vill inte skriva för mkt här, då det är många som kan läsa detta på nätet osv, men tack än en ggn för era böner!!!

*de är härliga de små liven*
  • PetJA

Förresten - Orzia - ska be för dig och din situation!!! Det låter ju verkligen jättejobbigt!!! Gode Gud, låt allt gå bra nu och låt Idun komma nu, nu, NU...!!!

*de är härliga de små liven*
  • SaramedM

Jag missade att tråden gick ut!

Nåja, nu är jag tillbaka där jag hör hemma igen.

Gud hjälp Orzia och håll din hand runt Idun, låt det sätta igång nu och låt allt gå bra.

I dag har jag köpt ett kors, var hos läkaren för att kolla en seg hosta som möjligen är astma och en lättare lunginflammation.

Om det är astma så är det min tredje kroniska sjukdom.

Jag kan inte förstå vad som händer med min kropp.

Däremot skrämde det mig att jag har hjärtklappning , blev skickad på EKG! jag tror inte det visade nått, hon har inte ringt.

Och på vägen hem köpte jag ett kors, jag har letat ett tag efter ett som känns rätt. Trodde jag hittat det förra veckan men köpte det inte då av olika skäl.

Sen har jag varit i massor med butiker och tittat på iofs vackra kors som jag inte alls ville ha.

Så idag hittade jag ett som var större än jag tänkt mig, i vitt och rött guld. Lite nervös för att bära det inför viss släkt men jag hoppas och tror att det går bra.

Svar på tråden Kristna se hit del 11