Kristna se hit del 11
Hej alla, gamla som nya, i tråden Tack Mamba för att du gjorde ett nytt tråd!
Jag har mycket att tacka Gud, Jesus och vår Heliga Moder Maria över på sistone. Allt känns bara rätt och jag ska se till att spendera mer tid med Guds ord (Bibeln alltså), i bön (vanliga bön, Novena och Rosenkransen) och i Kyrkan (söndagar, onsdagar och lördagar), i det nya året. Det är inget svårt att nå, alls. Ikväll blir det Mässan kl 18:00 i Falun, det brukar är inte många som kommer på just den Mässan, så den är perfekt för oss med ivriga lille Alexander.
Imani, Jag har också börjat motionera mera; igår kväll tränade jag 20 minuter (1 amerikansk mil) till en Leslie Sansone (www.lesliesansone.com) dvd jag fick som julklapp. Ett kristen baserad "in home walking" dvd som heter Walk The Walk. Jättebra var det och jag svettade mkt må du tro, i bara 20 minuter! Det finns 2 olika workouts på den, den 1 (amerikanskt) mil (20 min) och den 2 (amerikanskt) mil (30-35 min). Jag ska köra den första under 2v o sen efteråt göra den 2:a o blanda den med min elliptiska maskin (Orbitrek Platinum). Jag ska gå ner i vikt så jag (o Alex) kan få en gratis resa av min pappa till USA! Vi ses för fika snart?
Nej, nu ska jag dricka kaffe, klä på mig, o går ut med hunden och min iPod Nano och göra min Rosenkrans samtidigt. Det tar ungefär 20 minuter att be Rosenkransen, så då blir hunden glad.