• oxle bo

2008

hej hej.
    nu är jag hemma igen
    vi åkte förvi affären o köpte godis,kunde inte låta bli..

pyro pyret:det är sant.men jag vill ändå smällta in i mängden,
    jag är något sjukt blyg,så jag blir ganska ofta röd i ansiktet utan anledning o det har gjort att jag inte vill prata med folk.

• oxle bo

ledig idag jippi.
    sen blir det jobba hela vecka..

nu har jag en köttgryta på spisen,,mmmm ska få puttra några timmar. den kommer nog vara riktigt god när gubben kommer hem :)

sen ska vi åka o storhandla,börjar bli lite tomt.
    jag kan inte ha toma skåp,dom ska vara fylda så man vat att man har allt o mer där till

Wilma00: dag 21 spänande,vilken dag har du BIM?
    vi vill ha ett +

Billan n: spänade,håller tumarna för dig,när sker det?
    kramar

• oxle bo

själv klart. kom du
    kollar du inte med ÄL stickor?
    nä sex är inte skönt om man inte är sugen..
    vill man bli gravid får man lida pin
    kram

8Viola2 skrev 2008-01-28 14:25:58 följande:
    Nork:Duktigt av dig att vara iväg och träna dagen efter man druckit vin Själv så ska jag iväg idag!!Nyköping:Gryta...*suktas* Är det ok om jag bjuder in mig själv på middag ??Skönt med en ledig dag.Jag borde ha ÄL de närmsta dagarna nu så man är inne i mysperioden fast jag känner tyvärr inte mkt för det.Gubben är dessutom genomförkyld.
  • oxle bo

då har du en ganska kort cykel..
    jag brukade få ÄL på dag 18 ,BIM dag 30,31 antar att det blir samma nu..

då tar jag fram en tallrik till..

• oxle bo

jag har funderat på det där med pergo,
    jag ska äta på dag 5-9 men sist jag gjorde det fick jag ÄL 18-20 tycker jag är lite sent..
    den del äter ju på dag 3-7..
    kan man ringa o fråga om man kan börja på dag 3??

• oxle bo

fy för UVI..har aldrig haft det som tur är.
    men lider med dig..
    men skönt o vara hemma
    vart ringer jag? kan man ringa gyn? det fins ju inget nr till doctorn..kramar

Wilma00 skrev 2008-01-29 11:17:38 följande:
    Ring och hör, det kan ju inte skada.. Själv ringde jag doktorn och jag har ff uvi. blä. Tur jag gick upp o ringde. FÅr va hemma idag. fryser som ett asplöv ända in till benmärgen... En del får ju äl senare och andra inte. Jag har nog haft tur tror jag som inte rubbat på min cykel när jag fått pergo. kram och lycka till.oxle bo skrev 2008-01-29 11:12:31 följande:
  • oxle bo

hej hej.
    nu är jag hemma,slutade jobba kl 13.
    svängde förbi(med cyckel)stan o köpte ett jätte ben o gosedjur till min bebis som blir 1 år den 14

så svängde jag förbi apoteket också, köpte folsyra o vitaminer..

doctorn ringde idag..
    hon hade fått svar på obutionen på min Simon,det var inget fel på han.. hade haft lite avlosning från moderkakan.

så nästa gång jag blev gravid så skulle jag gå på tätta kontroller, ta prover på flytningar o blodprov. ev stå på antibiotika. det känns bra att dom tar det på allvar!
    skulle höra av mig så fort jag fick ett + på stickan.
    kramar

• oxle bo

igår tog jag sista gestapuran tabletten,så nu väntar jag bara på mensen så jag får börja med pergotim..
    sitter här men JÄTTE ont i halsen
    ska jobba idag..jippi. fast det säger man inte nej till när man får kval..kram

Nork skrev 2008-01-31 22:10:11 följande:
    Hur hjälper Pergotime?Pyro pyret skrev 2008-01-30 20:26:51 följande:
    det gör så man får ÄL..
  • oxle bo

jag har så ont i halsen
    kan inte prata o kan inte svälja..
    funderar på o ringa vårdsantralen,har massa utbuktningar i halsen.(hur det nu ska gå till när jag inte kan prata)

inatt kom tant röd,så på fredag så ska jag börja knapra pergo..

• oxle bo

NEJ...
    beklagar..men du får inte ge upp,2008 är vårat år o det har precis börjat ..vet att du kommer o lyckas.det kommer vi alla o göra,det tar bara lite längre tid för oss.
    testade du idag?
    kramar

Wilma00 skrev 2008-02-06 12:00:30 följande:
    blev inget orkar inte kämpa mera. Så jag skiter i att bli gravid.. kram.
Svar på tråden 2008