• Wilma00

2008

vad bra å höra... hihi.. om uvin. fast den är hemsk i början. Så vi får väl se runt den 6 feb. hmm har du korta cykler?

8Viola2 skrev 2008-01-23 14:12:24 följande:
    Jag är på dag 8 idag och har bim tidigast den 9feb Tror visserligen inte så mkt på att UVI är en gravsymtom men jag fick höra det förra midsommar då jag hade UVI. Jag var ju inte gravid så ta inte det som ett tecken.
  • Wilma00

Dom är inte så dyra.. Runt hundralappen tror jag. Minns inte riktigt.Man kan få 1-3 tabletter beror på äl då hur svag den är.

8Viola2 skrev 2008-01-23 15:41:39 följande:
    oxle bo skrev 2008-01-23 15:16:36 följande:
    Ok! Så skönt att du är på nästa steg iaf.Av en liten nyfikenhet, vad kostar dessa tabletter?Kan ju vara bra att få lite koll innan man sätter igång sin egna utredning.
  • Wilma00

digitala CB köper du på apoteket 7 för 249 kr eller på nätet kan man oxå köpa dem.
    Idag ska jag träffa mamma. Vi ska på stan. Jag är väl som vanligt inte gravid. Förkyld idag istället.. Så jag ska väl ta det lite lugnt, jag har ju haft uvi. Regnar trist, skulle snöa sa dom senare idag... Väntar trist på BIM. kram.

• Wilma00

jo det finns sån med.. som kostar över 1000 spänn. bortkastat tycker jag. bättre å köpa cb, dom litar jag på. kram.

Nork skrev 2008-01-26 11:02:19 följande:
    jag har alltid trott att det var som en liten maskin som gick på flera 1000. måste man pinka i kopp för att läsa av dessa test? Hatar nämligen det!!! tycker det luktar kiss ihela badrummet.
  • Wilma00

nä inte dom, CB heter dom ältesterna oxå och är som en dosa som man sticker in stickan i. Fattade ine så mycket av apoliva äl test när jag köpte dom.
    Nä usch inte sommar.... Känns som julafton idag ju haha... apoliva har jag för mig är billigare än CBdigitala. Dessa blir ett ägg när man har pos. i rutan.
    www.billiga-tester.se/Aagglossningstest_clearblue_digitalt_aagglossningst-c-4_31.html
    kan man köpa på nätet.

oxle bo skrev 2008-01-26 10:56:24 följande:
    då kanske jag har köpt såna?apoliva 7st 249kr..hmmkul o gå på stan,fast det ända jag ser när jag är på stan är gravida o barnvagar när är BIM?urs snö vill vi inte ha,jag vill ha sommar kramar
  • Wilma00

jag är 180 cm lång och väger 57-58 kg och har bmi på 17.5 åhhh vad du är smal. suck Å så har jag hört, orkar du föda barn? Blev lit mycket idag var trött sen efter stan. Några bebisar och bebismagar har man ju sett. Kunde ju varit 2 barnsmamma nu...
    Jag är i en liten svacka tror jag.. Orkar inte säga grattis ens, räknar inte med några själv när jag blir gravid. Åt sen god tacos på stan. gott.. Äntligen hemma. Inga bebisar eller magar här hemma.. Förutom att jag själv velat ha en då förståss. kram tjejer.

• Wilma00

Då bör den största va typ 20 mm... växer 2 mm per dygn tror jag dom räknar med. Lycka till.
    Billan n skrev 2008-01-26 20:22:14 följande:

Hej på er...Igår på sprutdag 9 va jag på vul , 10 blåsor sammanlagt, 4 st som va mellan 12 och 13 mm och 6 st som va små så nu ska jag fortsätta med sprutorna samma dos och ska in på ett nytt vul på tisdag, är så rädd nu att dom små inte ska hinna växa till sig, vad tror ni? kan dom sluta växa? just nu känner jag ingen värk i magen överhuvudtaget...beror det på att dom inte växer?
  • Wilma00

jag är smal och kan inte gå upp i vikt. Ät grädde säger dom. blä nä tack vill va nyttig. Jag är oxå jätteblyg men social. Säger mina vänner. hihi... usch tänker på symtom.. blä. dumma jag. Är bara på dag 21 men det går ju framåt ändå. Man ska väl laga lite middag snart kanske. köttbullar får det bli. tråkmat. kram.

• Wilma00

Inte så spännande. brukar ha runt 30 dagar... 29-31... Den kommer aldrig försent eller så. suck.
    I morgon ska jag till af och sen till jönköping och träffa andra änglamammor. Det sksa bli trevligt hoppas jag. kram.

oxle bo skrev 2008-01-28 13:10:02 följande:
    ledig idag jippi.sen blir det jobba hela vecka..nu har jag en köttgryta på spisen,,mmmm ska få puttra några timmar. den kommer nog vara riktigt god när gubben kommer hem :)sen ska vi åka o storhandla,börjar bli lite tomt.jag kan inte ha toma skåp,dom ska vara fylda så man vat att man har allt o mer där till Wilma00: dag 21 spänande,vilken dag har du BIM?vi vill ha ett +Billan n: spänade,håller tumarna för dig,när sker det?kramar
  • Wilma00

Ring och hör, det kan ju inte skada..
    Själv ringde jag doktorn och jag har ff uvi. blä. Tur jag gick upp o ringde. FÅr va hemma idag. fryser som ett asplöv ända in till benmärgen... En del får ju äl senare och andra inte. Jag har nog haft tur tror jag som inte rubbat på min cykel när jag fått pergo. kram och lycka till.

oxle bo skrev 2008-01-29 11:12:31 följande:
    jag har funderat på det där med pergo,jag ska äta på dag 5-9 men sist jag gjorde det fick jag ÄL 18-20 tycker jag är lite sent..den del äter ju på dag 3-7..kan man ringa o fråga om man kan börja på dag 3??
Svar på tråden 2008