• Wilma00

2008

usch blödde igenom nästan.. blärk.. Inte klokare nu vad jag vill haha.. Men plugga vill jag. Nu har jag iaf tagit kontakt med en studievägledare på högskolan i jönköping.
    Hoppas det leder till nått..
    Ont i magen.. urk. man är inte så fräsch när man har mens och törstig blir man. blä inte speciellt matsugen heller. typiskt åkomma vid mens ju.
    kram

• Wilma00

känner igen mig.. blä... lite deppig idag med. Pratade om Robin idag oxå med en studievägledare.. Hon verkar va jättebra. Ska dit och kolla i morgon igen... Ibland vill man bara sova året ut... Men det går ju inte heller.. Man vaknar juh... kramar vännen.

oxle bo skrev 2008-01-09 21:09:19 följande:
    tack för eran omtanke..vissa dagar vill man bara hoppa över.kram
  • Wilma00

tack för omtanken att du tänker på det!!! eloge till dig, tänk om alla kunde tänka så om klementiner... buhuuu... Huvudvärk bara i dag... Ska ta två panodil nu tänkte jag. Slut snart på mensen tack o lov. Jag hade tänkt söka till Byggnadsutformning med Arkitektur. Vill plugga heltid nu.. Känner att jag är stark nog. Har 50% sjukersättning annars. Jag vill förbättra min ekonomi. Maken har hel sjukersättning.
    usch vad jag har svårt att svälja tabletter. Tur man inte behöver svälja migränmedicin, tar i nässpreyform. men den smakar pyton.
    kram!
    Pyro pyret skrev 2008-01-10 13:06:27 följande:

Wilma00: Migrän är en elak åkomma. Själv tillhör jag clementinfolket som bara måste äta dem överallt. Har aldrig ens tänkt tanken på att jag kanske utlöser en mass migrän attack. Ska börja äta mina clementiner i icke offentliga miljöer här efter. Hoppas du känner dig bättre idag i alla fall. Vad är det för nått som du söker? Mens, mens, mens å vad jag harar mens! Innan jag visste hur läget låg till med mig så hade jag piller mens i nästan 9 år. Jag lade en förmögenhet på dyra p-piller bara för att jag skulle kunna skjuta upp den till var tredje månad. Tyckte det var så värt det. Om jag vetat vad jag nu vetat och inte ätit p-piller så hade jag ju haft ännu mindre mens, känner mig lite lurad på alla dessa pengar så här i efterhand. I alla fall hoppas jag på att din mens snart är över så du kan känna dig lite ?fräsch? igen. Finns det någon som känner sig sexig när man har mens?!?
  • Wilma00

viola... oj jag har inget alls bara mina betyg sen komvux. Jönköping finns den. hoppas man kommer in där. TÄnker inte flytta på mig iaf... Men den ser intressant ut. Jag är rätt teknisk av mig. Tur att du inte äter clementiner då kan vi umgås. haha... Jag vill plugga heltid och jobba halvtid, ska det va så svårt. blä Nu är jag hungrig och ska göra min favvomiddag. steker bacon och kokar makaroner, skivar ost på och värmer i mikron tills osten är smält.. mums. kram tjejer!

• Wilma00

ja lit pinsamt.. Hoppas det inte är grå hårfärg bara... Vill oxå färga mitt hår.. klippa det med... Lite jobbigt när man har psoriasis i hårbotten med.. Bara lite brunt nu kommer.. skönt.. Jag har börjat spela world of warcraft. Gubben spelar det med.. rätt skoj.
    Ska steka köttfärs tror jag till middag.. Det enda nästan vi har... Har städat och strukit gardiner idag.. Det blev fint.
    kram!

• Wilma00

nja huslig vet jag inte.. Försöker iaf.. hihi.. Nu vill jag iaf ha vita flytningar!! På torsdag ska jag kolla äggblåsor.. hoppas dom växer ordentligt.
    Segt idag.. Fast solen har skinit behövligt. Gick upp sent... Behövligt det med...
    Jag vill ha ett jobb nu.. suck. kram.

• Wilma00

Skrivit till min siuskonsulent (som hjälper och stöttar mig i arbete) att jag vill pyssla med nått typ el. Elskåp eller dyl. Så föreslog jag ett företag som studievägledaren tyckte jag skulle pröva på. Hoppas svar på måndag. Jag vill jobba med händerna. INTE städa skrev jag.!! Jag vill skola om mig..
    kram.Du då vad vill du jobba med?

8Viola2 skrev 2008-01-13 17:19:20 följande:
    Du är inte ensam om att vilja ha ett jobb vill jag lova.Är så trött på att vara arbetslös och den ovissheten som tillhör Vad är du intresserad av att jobba med då?
  • Wilma00

hihi nikithea.. Ja det hoppas vi med.. *ler* fniss... Vi myser på i helgen.. ska bli spännande på torsdag....

• Wilma00

usch det där hoppet hatar jag, Å så kommer det alltid.. Fast man inte vill ibland. Men kanske är jag gravid.. Nej du är inte det för du har fått munsår.. Men jag har hört att vissa får munsår fast dom är gravida.. suckar tungt. hopplöst hopp.

Svar på tråden 2008