2008
Hej tjejer! Har inte varit här på ett tag så det var en del läsning för att hinna ikapp... Jag har jobbat som en tok på slutet, med 4 olika jobb kan det bli en del. Har ju skidanläggning här och nu har de första sportloven kommit igång så då har jag fått rycka in där lite också.
Wilma, Va kul att du blev gravid (även om du inte fick behålla det), då vet du ju att ni funkar som ni ska.
Själv ska vi få svar på våra prover den 25:e, så jag väntar och är SÅ nervös för vad de säger. Hoppas att om det är något fel så är det på mig, för jag tror inte min sambo skulle orka hantera att det var nåt fel på honom just nu. Han jobbar ca 70 timmar i veckan och är helt slut. Han är chef på skidannläggningen och måsste vara där 7 dagar i veckan, så det är ett under att han lyckats få till det så han kan följa men den 25:e till läkaren...
Tänkte på det du, nyköping, skrev om att det blir jobbigt med barnpratet. Framförallt tycker jag att det är jobbigt med de som inte vet att man försöker för fullt. Det är inte så många som vet om vår utredning. Igår var jag och handlade och känner hon som stod i kassan, Hon frågade om det inte var dags för oss att skaffa barn och jag blev helt ställd för jag var inte beredd att hon skulle säga så, så jag blev jätte generad. Så nu är hon övertygad om att jag är gravid... Jaja. Synd att hon inte får ha rätt då
Hoppas ni mår bra allihop. kram.