• Wilma00

2008

jopp det kan va hormonstyrt munsår.. Irri är bara förnamnet. Vet att jag fick munsår 10 dar innan mens då var jag inte gravid viste jag bara.. Bästa är ju tecken på äl istället tycker jag. hihi. Så man får leva på hoppet lite längre till mens. kram.

sötfrö skrev 2008-03-19 19:46:22 följande:
    Wilma 00Visste inte att munsur kunde bero på sådant! Då får vi hålla tummarna
  • Wilma00

hej tjejer.. Nu har jga klippt mig. och skaffat en ny mus.. haha.. datamus Den luktar lite illa jag som är lite känslig mot dofter å sånt.. allergisk ju.. Lite brunt idag med.. suckar... Men det går visst ändå att bli gravid.. så jag får räkna fram lite dagar och ha sex snart igen.. Det är ju lite skönare dock att ha sex när dom vita flytningarna kommer...
    Har stora Wilma iknät nu... våran kisse. HOn får knappt rum.
    Nästa vecka ska jag färga håret lite i min egna färg... Å lite slingor till. hihi. kram tjejer.

• Wilma00

Hej. Påsken har varit lat. Vi var på påskfest i ett missionshusförsamling där. Tänkte inte så långt att det var barn med.. Fick chockångest som gick över ganska snabbt ändå. *saknar* Robin... Vi satt vid ett bord med pensionärer som vi pratade med. Det var skoj. Men när vi sjöng "blåsippan ute i backarna står..." usch vad det kändes i mammahjärtat då.. blä.
    Nu är man lagomt trött. Ska på studiebesök på min nya arbetsplats i morgon kl två. Ska börja arbetsträna nästa vecka.. härligt, men får samma pengar men annat å göra. Men jag kommer inte koppla bort barn för det. Som dom säger... suck.
    KÄnner mig väl till mods idag iaf.. kram tjejer.

• Wilma00

japps jag gjorde en snölykta och tände ljuset.. brann så mysigt. Börjar på onsdag med nya jobbet.. Verkar skoj. Ska arbetsträna i 3 månader nu först.. Sen får vi hoppas att det blir länrge.
    Jag är glad för jobbet. Börjar halv tolv åker med 11.10 bussen.. hihi... så jag får sovmorgon.. Tiden kommer å gå på jobbet. kram tjejer.

• Wilma00

blä på halsbrännan.. uhhhh inget hjälper.. hoppas samarinen hjälper.. molvärk, på dag 16 kanske tidig äl.. vågar inte hoppas... urk för halsbrännan..
    I morgon blir det sovmorgon iaf. kram tjejer.

• Wilma00

Inte kul å ha sex när man har ont i halsen.. blä.

Viola.... hoppas han blir redo om nån snar framtid. Hur gamla är ni? Har du fått äl på stickorna? Har du tempat nåt? Kanske vore nått för dig.. kram alla hopa.

• Wilma00

Skrev ett långt inlägg... Har haft migrän.. Är ju lite förkyld. Åt raggmunk så jag tror det var av det med + parfymerna på frissan. Sen kom mamma och hämtade mig så vi var och handlade i affärn inte kul med värsta huvudvärken. snyft. Tog min medicin när jag kom hem så fort jag kunde. zomig nässprey ganska skönt så man slipper svälja tabletter. Mådde hysteriskt illa för jag var så hungrig.. Tog ett korvbröd mådde ännu mer illa öhh dummer... mjölet... Sen sov jag sen jag kom hem kl sex. Så nu har jag ont i halsen.. Diaree fick jag med på köpet eller lös i magen typ försökte andas lungt. Var tvungen att duscha om håret så det skulle bli lite bättre. Nästa gång ska jag ta med mina schampoo o balsam till frissan.. Så jag inte får huvudvärk för det. Har varit lite ledsen ikväll. kram tjejer.

• Wilma00

ja suck.. Är lite svag.. ledsen ja allt.. har nog lite feber 37.6... ska ta panodil nu och halstablett c-brus.. det värsta är över iaf.. Hulkar inte längre.. buhuu... Vill ha morötter, mamma köpte tänkte köpa, varför köpte jag inte. Täpt i näsan med.. bättre å va sjuk nu än när jag börjar jobba sen på onsdag kram.

• Wilma00

Är lite trött idag.. Men mår inte illa å så.. Har lite huvudvärk.. Undrar vad man ska äta idag... Synd att man kan få migrän av pannkakor och raggmunkar.. har hänt mig nu 3 ggr.. Älskar raggmunk. Är förkyld ff.. dock. Febern har iaf gått ner tror jag för jag fryser inte så. Nös igår coh fick ont i huvudet när jag nös. kram kram

• Wilma00

God dag... Det går segt här... Trött... Förkyld.. Igår när jag gick på toan så kom det lite brunt i trosan märkte inte när dock, på kvällen.. Men men bara å vänta... dag 21 idag...
    Vill inte va förkyld längre.. Det är ju typiskt ju... Ska ju börja jobba på onsdag eftermiddag som väl är.
    Men det har väl inte tatt sig som vanligt. Å jag får tillbaka på skatten. 3331 kr.. Hoppas Magnus med får tillbaka.. kram tjejer.

• Wilma00

Tackar som frågar.. Bättre.. Fast lättväkt. morr.. Då på morgonen kan man ju inte ta sömntablett. Bussen går 11.10. Så inatt blir det sömntablett så både jag och maken får sova lite. Tur det finns panodil och nässprey, så jag ska nog kunna jobba. Lite nervös.. även om jg varit där innan. Försöker käka lite frukost nu.. kram

Åttan skrev 2008-04-01 23:43:39 följande:
    Wimla00--> Hur e det med dig idag? bättre.. ?
  • Wilma00

Det har gått bra. Trivs där och de trivs med mig. FÖr de pratar med mig hihi.... Så nu är jag lagom trött.. Funderar på vad jag ska äta i morgon till lunch. Lagom var det att äta då vid två, blev hungrig då. Kul å förmontera kontorssolar. metall o plast. Perfekt. pilljobb. Fick åka med tidiga bussen.
    kram gäsp.

Nork skrev 2008-04-02 17:06:37 följande:
    har det gått bra idag?