• Wilma00

2008

sov inget inatt. suckar... tinitus med. suck. Man kan ju inte ta propavan kl fyra på morgonen heller. Vaknade av huvudvärk då sopbilen kom. suck. somnade väl vid fem kanske. inatt blev jag itne så rädd av tidningsbilen. kvart över fyra. hehe. snart slut på mensen, så det var nog ett tidigt mf förra månaden.
    Fick en vagel i ögonlocket igår med. blä. ska laga lite mat snart. Hoppas vi lyckas för jag vill så gärna ha i december. Uvi verkar ju vara ett bra tecken på gravidsymtom, fast det är inte så skönt kanske. gäsp... :O
    kram tjejer.

• Wilma00

nja resa å sånt tror jag inte spelar nån roll om man vill ha bebbe. Det har inget med det å göra tanken eller nått. I så fall skulle jag ha 5 barn nu. Med alla försök som vi fått + på. Vi sökte hjälp och inte blev jag gravid för det. Så det är mest slumpen att man blir gravid just då. Slappna avtanken är en myt. kram.

Nork skrev 2008-03-15 12:01:53 följande:
    Är ni båda inställda på det hela så är det ju ok. Ibland räcker det ju att man bara byter miljö, tar en resa eller något och inte tänker på det. Min kropp ville ju + a samma månad som vi skulle söka hjälp. så där räckte det med ett hot .
  • Wilma00

viola Synd att ni inte kan komma ifrån jobbet. Jag skulle råda i att ta älprov hos doktorn och spermietest.. För lite psykets skull. Ni har ju försökt så länge. Men man får tänka på det hur mycket som helst, det har inte nått med det att göra om man inte kan få barn.
    kram tjejer.

• Wilma00

välkommen sötfrö, och grattis på födelsedagen bluebird.
    här är det snö verkligen... Magnus skottar. Saknar min Robin nu, för nu skulle vi lekt i snön, jag som älskar snö. Känns lite tungt varge gång snön kommer
    Idag ska jag på jobbmöte så vi får se vad som händer. Lite nervös. Kl 3 ska jag va där. kram tjejer.

• Wilma00

Det gick bra. Jag ska på studiebesök den 26 först, sen får jag välja när jag vill börja antingen själv med faddern den 31 mars eller med kontaktpersonen som jag träffade idag den 2 april. Det kan ju va skönt att börja en onsdag. Samma lön som jag får nu men meningsfullt jobb. Så kanske vi hittar ett annat jobb under tiden. Så glad för det och ser fram emot detta. Börjar ca halv tolv slutar fyra. 15 min rast. bussen går tio över elva så det blir inte så tidigt att gå upp. Så jag slipper få panik om jag inte kan somna riktigt på nätterna. har provat gå upp fem ingen höjdare.
    Spännande nu fram över. Vill börja nuuuuu. *S* Ska montera kontorsstolar iaf.. I olika nivåer. Börjar med den lätta, sen får man avancera om man vill. Färre folk som jobbar eftermiddagar sa hon. skönt.

• Wilma00

ingen kramsnö, för kallt, men hittade lite snöbollar ändå och tände ett ljus iaf. Skön känsla. Tog lite kort. Hur skönt som helst ute. Vindstilla och ljummet fast det är minus ute..

Munsår så det är väl äl på g.. morrar åt munsåren lite.

• Wilma00

fast det är bara först arbetsträning så ingen riktig lön. men ändå. kram.

• Wilma00

Munsår så äl är nog på g snart... hoppas det. Idag har dock inga bruna flytningar så mycket iaf.. skönt. Man blir så trött på dem. Nu vill jag ha vita flytningar. Mina munsår styrs visst av hormonerna. Antingen får jag dom efter äl då jag inte blivit gravid eller så får jag dom vid äl då jag har äl den månaden... ett bra tecken på äl iaf, fast de gör ont.. försöker smörja så fort jag kommer på. kram tjejer.

• Wilma00

ja och decemberbarn vill jag ha. hihi. Helst en tjej, fast det kvittar ju vilket kön egentligen. Jag och psykologen pratade om det, hon är född på morsdag och det tyckte hon inte va så skoj när hon var liten. hihi...
    Ett litet påskägg. Vi ska bort på påskafton föresten. Det ska bli skoj. kram.

Nork skrev 2008-03-19 18:11:07 följande:
    ja, det var värst vad munsår du haft den sista tiden. jag har oxå munsår ibland. det västa som finns verkligen.men som du säger, denna gången tyder det ju på något bra!!! Så kör hårt