• oxle bo

2008

har du ett hemma så skadar det inte o testa.
    vart gubben glad när du sjöng

• oxle bo

så nu har man städar o donat,
    o ny duchad o fin är jag

beklagar Wilma00..*kramar om*
    82viola,när hade du BIM ska du inte testa
    hur mår du Nork?

• oxle bo

mår lite småt illa ibland, brösten är störe o jag är uppsväld som en balong.. hungrig....a jag små äter helatiden.
    ar berättat för min bästa kompis(hon som också är gravid )
    annars är det ingen som vet,kim tycker att vi ska hålla det hemligt men jag kommer inte kunna hålla det hemligt så länge.

hmm bra ursäkt..UVI,jag brukar säga att jag är nykterist,fast jag har ju inte druckit något sen föra sommaren

Nork skrev 2008-03-11 17:32:03 följande:
    dom första dagarna kände jag mer. nu tycker jag inte att jag känner så mkt. brösten ömmar dock lite och är större. blir hungrig ganska snabbt oxå. men mår inte illa. det är nästan så jag funerar på att ta ett test till Du då? har du berättat för någon?jag ska iväg m svärmor och 2 kompisar på spa i helgen, mat och dricka på kvällen. måste ha en bra ursäkt. några tips?oxle bo skrev 2008-03-11 13:27:44 följande:
  • oxle bo

i morgon,eller idag rättare sakt ska jag på VUL..
    lite nervöst att det ska vara tomt..

• oxle bo

precis gjort VUL den var hela 2.5mm...
    blev fram flytad ett par dagar,
    nytt BF 8 nov

• oxle bo

men det var för tidigt o se hjärtat..
    för att det gick tokigt föra gången, dom tog även prov på mina flytningar o så. allt såg bra ut..
    skulle höra av mig om jag blev orolig.

Nork skrev 2008-03-13 20:57:44 följande:
    vad roligt!!! är lite avis. varför fick du göra det så tidigt?oxle bo skrev 2008-03-13 15:10:23 följande:
  • oxle bo

hej
    hur är det med alla idag?
    själv så sitter jag här o dricker te
    ska börja jobba kl 16.

pyro pyret: beklager,vad tråkigt.hoppas att dubbelkur gör susen
    hade du trevligt på partyt?

82viola: *kramar om*

Nikithea:hej kommer inte ihåg, äter du hormoner? beklagar mensen.

• oxle bo

hej allihop..
    jag är jättehungrig
    päronen kommer hit så ska vi äta tacos vid 5. mmm

vill bara önska alla en Glad Påsk!!
    kramar

• oxle bo

hej hej
    oj här var det tomt.

hur har påsken varit för er?
    själv har jag ätit så mycket mat,tror att jag har gått upp ett par kg
    normalafal älskar jag stekt inlagd ströming,men jag kunde inte äta det.kändes som jag skulle spy bara av lukte.

• oxle bo

Nikithea: jag blir aldeles tårögd när jag läser,
    hoppas att hon hämtar sig snart o att hon inte får några psykiska med.. *kramar om*

• oxle bo
    Åttan skrev 2008-03-28 12:03:21 följande:
    Hej!Är det ok att man hakar på här?Jag och min sambo har försökt att bli gravida i ett år nu men utan resultat. Sambon vill vänta med ev. utredning tills nästa år men jag vill NU NU NU!! Så jag funderar på att söka mig till mig gyn å se där om dem kan hjälpa mig med att kolla upp mig till att börja med iallafall..
    hej.. klart du får vara med,,
    gör det,gå till gyn. det gjorde jag o efter som jag har PCO så behövde inte gubben göra någon utredning. jag fick pergo.. o det funkade kanon är gravid i v8 nu
  • oxle bo

låter som du behöver en kram *kramar om*

Wilma00 skrev 2008-03-28 23:09:59 följande:
    Skrev ett långt inlägg... Har haft migrän.. Är ju lite förkyld. Åt raggmunk så jag tror det var av det med + parfymerna på frissan. Sen kom mamma och hämtade mig så vi var och handlade i affärn inte kul med värsta huvudvärken. snyft. Tog min medicin när jag kom hem så fort jag kunde. zomig nässprey ganska skönt så man slipper svälja tabletter. Mådde hysteriskt illa för jag var så hungrig.. Tog ett korvbröd mådde ännu mer illa öhh dummer... mjölet... Sen sov jag sen jag kom hem kl sex. Så nu har jag ont i halsen.. Diaree fick jag med på köpet eller lös i magen typ försökte andas lungt. Var tvungen att duscha om håret så det skulle bli lite bättre. Nästa gång ska jag ta med mina schampoo o balsam till frissan.. Så jag inte får huvudvärk för det. Har varit lite ledsen ikväll. kram tjejer.
  • oxle bo

oj ser att det är dex att fiksa en ny tråd..
    vist brukar det vara efter 3 mån?

hur går det för alla??
    med bebis och livet..
    kramar

• oxle bo

ny tråd är fixad..
    rundare. mmm det kan man ju säga,får inte igen några av mina byxor har redan fått tagit fram mina mamma byxor i v9.
    hur ska det här sluta?
    ska på inskrivning på fredag längtar..

Svar på tråden 2008