2008
småländska höglandet. Nu skiner solen här med härligt. fast det snöade här inatt. Så vi bor ju 300 möh, så det blir lite snö här då å då.
småländska höglandet. Nu skiner solen här med härligt. fast det snöade här inatt. Så vi bor ju 300 möh, så det blir lite snö här då å då.
tjatig ju... Man kan ju inte plussa varje månad. sovit en stund men lika trött för det.. ska in till stan en sväng i morgon coh köpa 2pack iaf, så man kommer ut lite..
nervös jag blev nu då.. huuuu... Men så snabbt kan man inte bli gravid inte jag.
maken röker ju.
mensvärk kanske, lite värk i brösten nä jag inbillar mig säkert.
kram.
Säger jag med ibland, men gör det inte iaf... Har hållit på i 7 år... kram.
se inlägg 582. vi har varit på fontänhuset under dan. Nu får jag inte lägga mig förräns jag har duschat, magnus har bäddat rent.
kram tjejer.
mens i morgon eller på torsdag. Hoppas på torsdag för i morgon ska jag till psyk. jättedeppig idag.
deppat klart.. så har jag dammat, lagt i en tvätt, diskat, bäddat sängen, typ på 2 timmar.. Nu blir nog maken glad hoppas jag. Orkade inte göra nått i morse.. blä deppet gick över vid ettiden. suck.. ska kanke baka lite... bullar.. fast jag vill inte ha mensen när jag är iväg på eftermiddan kan komma istället när jag är hemma på kvällen.
suck.. så jobbigt nu när man har noll koll på räkninganra för pengarna strulade. suck.
får ha koll igen i mitten av månaden. kram tjejer.
ingen mens idag... men nog neg. test... om jag gämför med förra månaden. maken sa att tappen var hård. Vet ju inte riktigt när mensen kommer tror jag. är på dag 29 bara... känns inte som den ska komma idag heller. sov oroligt inatt tempade i morse och den var på 37.2 ingen sänkning.. kram tjejer.
vet inte men den har varit mjuk när jag får mens typ å så.. den ändras ju under cykelperioden.
dag 30. känner inget i brösten 37.1 men jag vet inte... inen mens på g tror jag för då hade inte tempen varit så hög... testar i hlegen om jag får pengar å köpa test i smyg. Ska träffa föräldrarna i stan så kanske jag kan smita in och köpa ett till test. annars har väl äl varit sen antar jag.. suck. konstig omgång denna perioden. kram tjejer.
testa? här bakar jag bullar det ska bli gott.. middag sen. kram.