• Wilma00

2008

Det här tycker jag är en rätt mysig tråd. Jag trivs faktiskt här utmärkt. Ville bara säga det.. Vilka är vi här uppräkning kanske? NÄr stänger tråden vill ju inte mista er... Hoppas vi blir gravida samtidigt..

• Wilma00

trådstartaren kan ju lägga in länken till listan i startinlägget så fler hittar den.

• Wilma00

mäh... Nu ser jag ju det. haha.. jag är lite blind.

Wilma00 skrev 2008-02-19 16:45:02 följande:
    trådstartaren kan ju lägga in länken till listan i startinlägget så fler hittar den.
  • Wilma00

jag hade värk igår... ibland känner jag av den ibland inte, förra månaden då jag blev gravid kände jag inte av den. Men vi myser på ett tag till. Vet aldrig när jag har äl ändå. Tänk om man kunde bli oplanerat gravid va.. kram.

• Wilma00

så seg idag.. kanske är det av propavanen så jag fick sova lite mera. I morgon ska jag till af. Idag var jag hos psykologen.
    Nyköpingsbo: hade du barn på jorden? Skrev en ny tråd om det... Känner mig rätt ensam om att bara ha barn i himlen.
    kram alla goa tjejer.

• Wilma00

helg, ska förföra gubben lite igen tänkte jag. Det blev så intensivt ibörjan av veckan så vi gjorde några dars uppehåll. skönt å sova om natten och på morgonen.. Blev ju väckt med sex. hihi... zzzzzzzz Kanske lite vårförkyld här men ingen feber än.
    kram vänner.!

• Wilma00

spelat lite wow... ätit min första semla idag. mums.. med vaniljkräm då jag inte tål mandel... gott iaf. Läst lite på unga föräldrar.. å sen såg jag en tråd i planera barnrummet om en 16åring som ville bli gravid..
    Då kom alla moraltanter fram. Jag vaknade kl halv elva idag. blir sovmorgon i morgon. Magnus hade massa luft i magen så han låg och rapade, så han fick byta sovrum inatt. blärk...
    kram.

• Wilma00

vi ska ha sex i helgen.. maken är på sitt, ungdomar i kyrkan, han hjälper till där, fast han inte är kristen å så. Gulligt, han har så bra hand om barn...
    har inte råd att åka med bilen så mycket nu tyvärr, den kostar ju 12.74 här i byn. urk.. kräks. i stan 12.24 så då får man pasa på att tanka där.
    Jobb: vi ska testa samhall montering. Men det är kö dit. Hoppas det inte är för många före mig. Min handledare skulle kolla det.. Bussen stannar där utanför så det blir perfekt. hoppas håll en tumme.
    är lite ledsen för jag är så missunsam på alla som blir gravida före mig och därför inte kan va glad.. men man är ju avis det är ju alla som inte blir gravida och som vill bli gravida.. typ ju.. kram alla goa tjejer här i tråden.

• Wilma00

usch jag har drömt om + på stickan, vul med tvillingar, letat efter min bebis, och nu höggravid.. och mens har jag med drömt om (då har jag varit gravid) tydligen.. suck.. alla dessa drömmar... Undrar om de betyder nått egentligen...
    kram alla goa tjejer.

• Wilma00

hur ligger man i sängen om man får ont i sidorna av ryggen. vill ha kuddar upp, inte bara en under huvudet... tog en propavan oåx för att kunna sova.. jag skulle vilja ha litet mysparty men har inga vänner att bjuda.
    lite spel och god mat. drömmer mig bort..

Svar på tråden 2008